همشهری آنلاین: تیم ملی تیراندازی باکمان ایران در کمان کامپوند مردان با شکست تیم فرانسه تک مدال برنز کشورمان در رقابت‌های جام جهانی آمریکا را به دست آورد.

تیرو کمان

به گزارش مهر، شنبه شب (15 مرداد) و در آخرین روز از سومین مرحله مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان در "اوگدن" آمریکا، تیم ملی کامپوند مردان ایران به همراه مهتاب پارسامهر برای کسب نشان برنز به مصاف تیراندازان فرانسوی و ایتالیایی رفتند.

تیم ملی کامپوند مردان کشورمان در دیدار رده‌بندی با نتیجه 232 بر 231 تیم فرانسه را شکست داد و به مدال برنز جهان رسید.

این تیم با ترکیب مجید قیدی، امیر کاظم‌پور و بهزاد پاکزاد به مصاف رقبای جهانی خود رفته بود. در این ماده تیم‌های آمریکا و کانادا اول و دوم شدند.

در دیدار رده‌بندی کامپوند انفرادی زنان هم مهتاب پارسامهر، دارنده مدال طلای دومین مرحله جام جهانی (ترکیه) به مصاف کمانداری از ایتالیا رفت. پارسامهر در این مسابقه 143 بر 138 نتیجه را به رقیب ایتالیایی خود واگذار و به عنوان چهارمی جهان بسنده کرد.

در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند در رده‌بندی‌های تیمی و انفرادی در مکان‌های سوم تا نهم ایستاده و عناوین تک رقمی را از آن خود کنند. میلاد وزیری در ریکرو مردان در رده ششم ایستاد. سیده ویدا حلیمیان هم در کمان کامپوند زنان در همین رده قرار گرفت.

امیر کاظم‌پور در کمان کامپوند مردان نهم شد و مهتاب پارسامهر در کمان کامپوند زنان به عنوان چهارمی رسید.

در بخش تیمی، تیم‌های ریکرو زنان و مردان کشورمان در رده نهم قرار گرفتند. تیم کامپوند مردان مدال برنز گرفت و تیم زنان هفتم شد. در بخش میکس هم تیم‌های کامپوند و ریکرو کشورمان به ترتیب پنجم و نهم شدند.

سومین مرحله از رقابت‌های جام جهانی تیراندازی باکمان از 11 تا 15 مردادماه در "اوگدن" آمریکا برگزار شد. مرحله چهارم این رقابت‌ها شهریورماه در شانگهای چین و مرحله فینال آن مهرماه سال‌جاری در استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

کد خبر 142402
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز