گروه حوادث: 2متهم قتل‌های سریالی حومه دهلی نو که در جریان تحقیق درباره آن تاکنون اجساد 20 زن و کودک پیدا شده است، پس از خروج از جلسه بازجویی در جلوی دادگاه به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

مونیندرسینگ پاندهر که یک تاجر ثروتمند است و خدمتکار او به نام سورندرا کولی متهمند که در جریان جنایتی مخوف بیش از 20 زن و کودک را به ویلایی در منطقه فقیرنشین نیتاری در حومه دهلی نو کشانده و بعد از آزار و اذیت به قتل رسانده اند.
ماجرای این قتلهای فجیع در ماه دسامبر و هنگامی فاش شد که اجساد کودکان و زنانی که بعد از آزار و اذیت و قتل دفن شده بودند در کنار خانه ویلایی این مرد ثروتمند کشف شد.
وقتی در نخستین بررسی ها مشخص شد مقتولان کودکان و زنانی از خانواده های بسیار فقیر هستند که  طی 2 سال گذشته به طور عجیبی ناپدید شده‌اند اما با وجود گزارش خانواده‌هایشان به پلیس ، ماموران کاری در این مورد صورت نداده اند ، احساسات عمومی به شدت برانگیخته شد و  حتی گروههای زیادی با حضور در محل کشف اجساد با روشن‌کردن شمع به ابراز احساسات برای قربانیان حادثه پرداختند.
حمله به مرد جنایتکار
در حالی‌که تاجر ثروتمند هندی و خدمتکار او در تمامی بازجویی‌ها منکر ارتکاب جنایت‌ها شده‌اند، روز پنجشنبه هر 2 متهم برای بازجویی به دادگاه قادزیباد در اطراف دهلی‌نو انتقال یافتند ، اما پس از پایان دادگاه وقتی آنها در حال خروج از دادگاه بودند از سوی گروهی از وکلا  و مردم خشمگین که  در بیرون دادگاه در انتظار آنها بودند مورد حمله قرار گرفتند .
به گزارش مطبوعات هند در جریان این حمله، تاجر ثروتمند (مونیندرسینگ) بیهوش شد که ظاهرا بعد  از انتقال به بیمارستان وضعیت جسمی وی بهبود یافته است اما خدمتکار وی آسیب جدی ندید.
شبکه های تلویزیونی هند ساعاتی بعد از این درگیری، گزارش‌های کوتاهی از صحنه حمله  به این 2 متهم  پخش کردند  که در آنها حمله کنندگان با مشت و لگد دو متهم را کتک می زدند، در صحنه ای از این گزارش‌ها یک مامور پلیس در حالی‌که خودش را بر روی مرد ثروتمند انداخته بود، سعی می کرد او را از حمله مهاجمان در امان نگه دارد . 
به گفته ساکنان منطقه فقیرنشین نیتاری در حومه دهلی، بیش از 40 کودک در طی 2 سال گذشته در منطقه ناپدید شدند، اما هر بار که خانواده ها به پلیس مراجعه کردند آنها پاسخ دادند که کودکانشان احتمالا از خانه فرار کرده‌اند و به زودی بازمی گردند.
در حالیکه خانواده های ناپدیدشدگان پلیس را به کم کاری و عدم انجام وظیفه در این پرونده متهم می‌کنند، گروه ویژه پلیسی تحقیقات گسترده ای را در این باره آ‌غاز کرده است.
کد خبر 14296

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز