مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۲
۰ نفر

گروه شهری: رئیس بنیاد نهج‌البلاغه ضمن تقدیر از خدمات عمومی شهرداری در دوره دکتر قالیباف گفت:

 انصافا در این دوره شاهد تحول اساسی در شهر هستیم که جای تقدیر و تشکر دارد و آقای قالیباف مدیری جدی و تاثیر‌گذار در شهر بوده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دین‌پرور در دیدار با سید محمد هادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به همکاری‌های متقابل و بیان مطلب فوق، اظهار داشت: البته فعالیت اجتماعی و فرهنگی نیز قابل توجه است. ایجاد پارک نهج‌البلاغه، نامگذاری خیابان و بزرگراه به نام حضرت امام علی(ع) هم از ابتکارات این دوره است و فعالیت دینی و فرهنگی در شهرداری هم قابل تقدیر است.

دکتر ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی نیز پس از ارائه گزارش از فعالیت‌های مدیریت فرهنگی شهر گفت: در راستای تبدیل شهرداری از سازمان خدماتی به نهاد اجتماعی فعالیت دینی اجتماعی و فرهنگی را بنا به رهنمودهای شهردار تهران با محوریت بهبود و ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان گسترش داده‌ایم و جهت جلب و جذب مشارکت عمومی امسال در فعالیت‌ها اقدام به برگزاری جشنواره شمسه کرده‌ایم.

وی افزود: جشنواره شمسه را با 8 موضوع دینی و فرهنگی از قبیل قرآن، نهج‌البلاغه، سرود، نقاشی و تندیس و... در محله‌ها برگزار خواهیم کرد که برای ما نهج‌البلاغه از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به تجربیات بنیاد نهج‌البلاغه در این زمینه آماده همکاری گسترده هستیم.

کد خبر 143237
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز