کرمانشاه- خبرنگار همشهری: دزدان مسلح با حمله به‌خودروی حمل پول بانک سپه در کرمانشاه، 5 نفر را به رگبار بستند و با سرقت 200‌میلیون تومان، پا به فرار گذاشتند.

حوادث سرقت

در جریان این سرقت خونین 4 نفر کشته و یک نفر مجروح شد. ساعت 9:20 صبح دیروز، وقتی خودروی حمل پول در خیابان سعدی کرمانشاه مقابل بانک سپه توقف کرد، راننده و 2 کارمند تحویلدار از ماشین پیاده شدند تا کیسه‌های پر از پول را به داخل بانک منتقل کنند. درحالی‌که مرد نگهبان همه چیز را زیرنظر داشت، ناگهان 4 مرد مسلح از خودروی پراید نقره‌ای رنگی که در آن حوالی پارک بود پیاده شدند و بی‌محابا شروع به تیراندازی کردند. مردان مسلح بی‌آنکه نقاب به‌صورت داشته باشند، به طرف خودروی حمل پول و کارمندان بانک تیراندازی می‌کردند و صدای شلیک گلوله‌ها، فضای خیابان را پر کرده بود.

نگهبان، راننده، 2 تحویلدار بانک و سربازی که وظیفه مراقبت از بانک را بر عهده داشت، یکی بعد از دیگری هدف اصابت گلوله قرار گرفتند و نقش زمین شدند. لحظاتی بعد وقتی صدای شلیک گلوله‌ها برای لحظه‌ای قطع شد، شاهدان 4 مرد مسلح را دیدند که کیسه‌های پر از پول را از داخل خودرو خارج کردند و بعد از انتقال آنها به‌خودروی پراید نقره‌ای رنگ، به سرعت سوار این خودرو شدند و همراه با راننده، پا به فرار گذاشتند.

با فرار دزدان مسلح، شاهدان به کمک حادثه‌دیدگان شتافتند و ماجرا را به پلیس و اورژانس گزارش کردند. طولی نکشید که محدوده سرقت پر از ماموران پلیس و امدادگران اورژانس شد اما بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که در جریان تیراندازی دزدان، راننده خودروی حمل پول، کارمند تحویلدار بانک، نگهبان و سرباز جوان نیروی انتظامی جان خود را از دست داده‌اند و یکی دیگر از تحویلداران نیز مجروح شده است.

با مشخص شدن این موضوع، تحویلدار مجروح به وسیله آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت و پیکر قربانیان حادثه نیز در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت. همزمان رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان جنایی کرمانشاه قرار گرفت و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان جنایتکار شروع شد.

رئیس‌کل بانک سپه کرمانشاه، با تأیید خبر این سرقت مسلحانه به خبرنگار همشهری گفت: در جریان این سرقت، دزدان مسلح حدود 200‌میلیون تومان به سرقت بردند و این در حالی بود که ما همه موارد ایمنی را برای جلوگیری از سرقت پیش‌بینی کرده بودیم اما متأسفانه بی‌رحمی و شلیک‌های رگباری سارقان مسلح باعث شد پیش از اینکه نگهبان و کارمندان بتوانند عکس‌العملی نشان دهند، قربانی سرقت شدند.

براساس این گزارش، هم‌اکنون پلیس با سرنخ‌هایی که از دزدان مسلح به دست آورده، تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری آنها در دستور کار قرار داده است.

کد خبر 143470
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز