چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۴
۰ نفر

گروه حوادث: رئیس پلیس کشور از راه‌اندازی سایتی خبر داد که در آن مردم می توانند تصاویر و مستندات خود را از برخورد نامناسب ماموران برای مسئولان ناجا ارسال کنند.

سردار احمدی مقدم در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، گفت: در نیروی انتظامی، صدها هزار مامور مشغول خدمتند و به همین دلیل نیروی انتظامی مصون از خطا نیست. با این حال سعی کرده ایم برای پیشگیری از خطا و اشتباه، نهایت توان را به کار ببندیم. سردار احمدی‌مقدم در ادامه گفت: در صورتی که برخورد بد و زننده‌ای از ماموران خود مشاهده کنیم، برخوردهای لازم را انجام خواهیم داد، وی تأکید کرد اگر همه بدانند که دوربینی رفتار آنان را ثبت می‌کند برخوردها و نوع رفتار تغییر خواهد کرد.

وی درباره رویکرد نیروی انتظامی در مورد اعتراضات زیست‌محیطی در ارومیه، تاکید کرد: ما باید برای حفظ محیط زیست بکوشیم و برای آن تلاش کنیم و حتی اگر احساس کردیم کاستی‌هایی در این زمینه صورت گرفته باید اعتراضات خود را مطرح کنیم و این حق دوستداران محیط‌زیست است اما اجتماعات دوستداران محیط زیست باید قانونی باشد و آنها می‌توانند با اخذ مجوز، جلسه‌ای را برگزار کنند.

کد خبر 145034

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز