همشهری آنلاین: تراکتور سازی تبریز در زیباترین بازی هفته ششم مسابقات لیگ برتر توانست با نتیجه 3 بر 2 از سد استقلال بگذرد.

تراکتور سازی

به گزارش همشهری آنلاین، در جمعه‌ای که فضای ورزشگاه آزادی یاد‌آوری دربی‌های موسوم سرخ و آبی‌های پایتخت بود، تراکتور‌سازی تبریز با تزریق شور و شوق توسط هوادارانش و واکنش زیبای هواداران استقلال توانست یک بازی زیبا و باطراوت را ارائه کند که نتیجه آن پیروزی پر گل مقابل آبی‌پوشانی بود که در این فصل نباخته بودند.

این برد از ارزش‌های بازی زیبای استقلال کم نمی‌کند بلکه قدرت و شادابی سرخ‌پوشان تبریزی را نشان می‌دهد. نخستین گل این مسابقه‌ را فرهاد مجیدی در دقیقه 20 و روی سانتر زیبای جباری به ثمر رساند تا 90 هزار تماشاگر حاضر در آزادی به هیجان آیند. تبریزی‌ها که تاب باخت نداشتند در دقیقه 41 توسط محسن حسینی به گل تساوی رسیدند و در زمان تلف شده نیمه اول اشتهای خود را با گلی که آل‌نعمه به ثمر رساند به رخ پایتخت‌نشینان نشان دادند.

نیمه دوم نیز با حملات متناوب دو تیم همراه بود تا اینکه جباری یک توپ بادآورده را در دقیقه 65 به ثمر رساند. اما این پایان راه نبود. در دقیقه 84 فلوپیو لوپز بازیکن تعویضی تراکتور گل برتری این تیم را به ثمر رساند. در دقایق پایانی بازی ضربه زیبای میداودی به تیر اصابت کرد اما نتیجه‌ای در بازی نداشت تا سرانجام تراکتور سازی به صدر رسید و استقلال نخستین شکست این فصل خود را در کارنامه‌اش ثبت کرد.

سایر نتایج

در دیگر دیدارهای روز پایانی هفته ششم، نفت تهران 2 بر صفر از سایپای کرج گذشت. داماش گیلان که دوران بحرانی‌اش را طی می‌کند در مقابل تیم بحران‌زده مس کرمان تن به تساوی یک بر یک داد. در اهواز نیز دربی این شهر برگزار شد که حاصل آن پیروزی 2 بر یک نفت آبادان مقابل فولاد خوزستان بود.

کد خبر 145133
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز