سخنگوی شهرداری تهران ادعاهای منتشرشده در یک رسانه وابسته به جریان انحرافی مبنی بر سوءاستفاده از منابع شهرداری در دادوستدهای بازار طلا و بورس توسط یک شرکت مستقل را کذب محض خواند و از طرح شکایت حقوقی برای دفاع از حریم شهرداری تهران و مدیران و کارکنان پرتلاش آن خبر داد.

ایازی

سید محمدهادی ایازی در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: بهتر است آنها که براساس «شنیده‌ها» و «حرف و حدیث‌ها» به دروغ‌پردازی و تخریب‌های کودکانه علیه مدیریت شهری مشغولند، به جای فرافکنی، پاسخگوی فهرستی مستند از سوءاستفاده‌های تاریخی از مناصب، اختیارات، امکانات و منابع بیت‌المال باشند که نمونه آخرین آن، حمایت مقامات ارشد جریان انحرافی از عاملان اختلاس بی‌سابقه 3 هزار میلیارد تومانی است.

وی اضافه کرد: مردم دروغگویان و اختلاس‌گران را به‌خوبی می‌شناسند، هدف جریان انحرافی از دروغ‌پردازی‌ تازه، فرافکنی و فرار از پاسخگویی در مورد اختلاس تاریخی 3هزار میلیارد تومانی است.

سخنگوی شهرداری تهران با تشبیه اقدامات سیاسی رسانه‌ای جریان انحرافی و ارگان رسانه‌ای آن به داستان چوپان دروغگو، افزود: مردم فهیم ایران اسلامی و به‌خصوص شهروندان شریف تهران، حجم فعالیت‌های انجام شده توسط شهرداری را می‌بینند و به‌خوبی فرق میان خدمتگزاران واقعی با دروغ‌پردازان و هوچی‌گران را می‌دانند. چنین ابهام‌سازی‌ها و اتهام‌زنی‌های بی‌پشتوانه‌ای نیز تکرار حکایت پاک کردن شیشه با دستمال کثیف است که رهبری معظم انقلاب بارها نسبت به آن هشدار داده‌اند.

ایازی با اشاره به اینکه در دوره فعلی مدیریت شهری برخلاف دوران پیشین حتی هیچ‌گونه شبهه‌ای درباره سوءاستفاده مالی وجود ندارد، از حضور مراجع نظارتی و مسئول و حتی نظارت عمومی در مجموعه فرایندهای مالی شهرداری تهران، استقبال کرد و گفت: شفافیت مالی، دغدغه اصلی و محور مشترک فعالیت‌های اجرایی شهرداری تهران و رویکردهای هدایتی و حمایتی اعضای محترم شورای شهر تهران بوده و خواهد بود و تاکنون چندین بار از مدیریت فعلی شهر تهران به‌دلیل شفافیت مالی تقدیر شده است.

سخنگوی شهرداری تهران در پایان یادآور شد که در این خصوص به جهت دفاع از حریم کارکنان خدوم و صدیق شهرداری تهران، پیگیری‌های حقوقی لازم با قاطعیت انجام خواهد شد. ایازی شرکت یادشده (شرکت مسکن و ساختمان جهان) در گزارش ارگان دولت را از نظر حقوقی، شرکتی مستقل خواند و یادآور شد که در این زمینه موارد مستندی وجود دارد که در صورت لزوم منتشر می‌شود و به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

کد خبر 146739
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز