همشهری آنلاین: گالری مؤسسه فرهنگی اکو شب گذشته 5 مهر، نمایشگاه نقاشی"هنرمندان معاصر اوکراین"را با حضور جمعی از هنرمندان، فرهیختگان و شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی افتتاح کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الله ایوبی رئیس مؤسسه فرهنگی اکو در این مراسم با تقدیر از سفیر کشور اوکراین که برای نمایش آثار هنرمندان کشورش گالری مؤسسه فرهنگی اکو را انتخاب کرده بود، گفت: این مژده را به مخاطبان و علاقمندان آثار هنری می‌دهم که به زودی فضای گالری ما چند برابر خواهد شد و در بخش جدیدی که به زودی آماده می‌شود، امکان پخش فیلم و نمایش آثار بیشتری از هنرمندان کشورهای مختلف را خواهیم داشت.

همچنین الکساندر سامارسکی،سفیر کشور اوکراین در ایران با قدردانی از تلاش‌های مؤسسه فرهنگی اکو بیان کرد: این اولین نمایشگاه آثار نقاشی هنرمندان اوکراین در تهران است که به مناسبت بیستمین سالگرد استقلال کشورمان برگزار شده است.

او اظهار امیدواری کرد تا این نمایشگاه آغاز همکاری‌های فرهنگی و هنری اوکراین و مؤسسه فرهنگی اکو باشد.

در ادامه با حضور چهره‌هایی همچون محمود‌ جوادی‌پور، منصوره حسینی، احمد اسفندیاری، حبیب‌اله آیت‌اللهی، رضا بانگیز، مجید مهرگان، ایرج اسکندری، اصغر خانچی، کامران عدل و سفیران کشورهای اوکراین، ترکیه، بلاروس و ازبکستان و همچنین هنرمندانی از این کشور نمایشگاه افتتاح شد.

نمایشگاه نقاشی "هنرمندان معاصر اوکراین" 5 تا 15 مهرماه در گالری مؤسسه فرهنگی اکو برپا است و علاقمندان می‌توانند از یکشنبه تا پنجشنبه ساعت 10 تا 20 و روزهای جمعه از ساعت 16 تا 20 به گالری مؤسسه فرهنگی اکو واقع در خیابان موحد دانش (اقدسیه)، کوچه ناز، پلاک 10 مراجعه کنند.

 

کد خبر 146955

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز