همشهری آنلاین: مسابقات قهرمانی بوکس جهان با حذف سه بوکسور و پیروزی پنج بوکسور ایران همراه بود.

box

در دومین روز از مسابقات قهرمانی بوکس بزرگسالان جهان (انتخابی المپیک لندن) دوشنبه شب (5 مهر) در وزن 52 کیلوگرم ایمان طیبی مقابل بوکسور گرجستانی بنام چیلادزه سورنینا قرار گرفت و در نهایت با نتیجه 14 بر 10 شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش سایت فدراسیون بوکس، جمعه شب (9 مهر) و در ادامه رقابت‌های قهرمانی بوکس جهان که در شهر باکو در جریان است بوکسورهای ایرانی دوبار به روی رینگ رفتند که حاصل آن یک پیروزی و یک شکست بود.

در وزن 60 کیلو محمد مومیوند مقابل قهرمان ایرلندی بنام دیوید جویس با نتیجه 24 بر 12 بازی را واگذار کرده و از دور مسابقات کنار رفت. اما در وزن 75 کیلوگرم محمد ستار پور مقابل بوکسور مراکشی بنام بدرالدین با حساب 15 بر 9 پیروز شد و به دور بعد راه یافت.

روز یکشنبه (10 مهر ماه) در مرحله دوم رقابت‌ها در وزن 64 کیلو مهدی طلوطی با حریف پاکستان، در وزن 81 کیلو احسان روزبهانی با قهرمان لهستانی و در وزن 91+ جاسم دلاوری با بوکسور فرانسوی روبرو می‌شوند. در روز دوشنبه نیز محمد ستار پور در وزن 75 کیلوگرم با حریف ژاپنی و در وزن 91کیلوگرم رضا مرادخانی با ورزشکار چینی دیدار می‌نمایند.

این مسابقات از روز 5 مهر با حضور 570 بوکسور از 172 کشور جهان در سالن نمایش و ورزش شهر باکو آغاز شده است و تا روز شانزدهم مهر ماه ادامه می‌یابد.

قابل ذکر است که پیش از این آرمین امجدیان و امین قاسمی پور هم ضمن قبول شکست برابر حریفان از دور مسابقات حذف شده بودند.

کد خبر 147271
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز