همشهری آنلاین: دومین جشنواره قصه گویی رضوی دهم و یازدهم مهر جاری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در ساری برگزار شد

دومین دوره جشنواره بین‌المللی قصه گویی رضوی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از کمیته اطلاع رسانی جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی کانون پرورش فکری مازندران، قاسم عزیززاده گرجی با بیان اینکه کلیه فعایت‌های این جشنواره با مدد و کرم امام رضا (ع) پیش برده شد، افزود: مجموعه اموراتی که مربوط به جشنواره‌های رضوی می‌شود یقینا با توجه خود حضرت به پیش خواهد رفت و این مورد را به طور وضوح می توان در روند اجرایی جشنواره در همه همکاران مشاهده نمود.

مدیر کانون پرورش فکری مازندران با تاکیدبر اینکه باید تمام تلاش خود را معطوف به برگزاری بهتر و کیفی‌تری نماییم که در شان معارف رضوی باشد افزود، مجموعه هماهنگی های لازم جهت برپایی مراسم افتتاحیه جشنواره با عوامل درون سازمان و برون سازمانی صورت پذیرفته است و انشا ا... برنامه فردا با حضور استاندار و مسئولین کشوری و استانی افتتاح می‌گردد.

گرجی با تقدیر از عوامل برگزار کننده جشنواره تصریح داشت ، تلاش بسیاری در این امر توسط همکاران ما صورت گرفته که حاصل این موفقیت جز در نیت خالصانه و اردات مشفقانه انان به امام رضا (ع) چیز دیگری نبوده است.

مدیر کانون پرورش فکری مازندران گفت: تفاوت عمده ای که جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی با 14 جشنواره قصه گویی که کانون با مباحث متفاوت برگزار می نماید این است که اساس این جشنواره الهی و برگرفته از ارادت به خاندان رسول اکرم (ص) می‌باشد و همین عامل است که عزم خالصانه همه برگزار کنندگان و شرکت کنندگان داخلی و خارجی و همچنین مسئولین را در جهت پویایی و رشد جشنواره تقویت می نماید.

داوری امسال به بهترین نحو صورت پذیرفت

دبیر جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی اظهار داشت، داوری امسال به بهترین نحو هم در مرحله اول و هم در مرحله نهایی صورت پذیرفت.

وی افزود، در مرحله اول بیش از 2400 لوح فشرده مورد بررسی 12 نفر داور در 4 گروه قرار گرفت و در مرحله نهایی با حضور سه داور برجسته کشوری نفرات برگزیده مشخص شدند که در روز جشنواره از انان تقدیر خواهد شد.

وی گفت: این توفیق عظیمی است که ما به عنوان خادم حضرت علی بن موسی الرضا (ع)تعیین شدیم و باید قدر دان این نعمت بود و با جان ودل در پیشبرد امورات آن حضرت تلاش نمود.

دومین دوره جشنواره قصه گویی رضوی که دیروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در ساری، افتتاح شده بود، امروز به کار خود پایان داد.

کد خبر 147296
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز