همشهری آنلاین: لوانته همچنان روی نوار پیروزی پیش می‌رود.

مسعود اوزیل

رقابت‌های لالیگا روز شنبه (9 مهر) با دیدار تیم‌های اوساسونا و مایورکا آغاز شد. در این دیدار که در خانه اوساسونا برگزار شد دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند. برای اوساسونا رائول گارسیا هر دو گل را زد و هر دو گل‌ مایورکا را نیز همد به ثمر رساند. در این دیدار جواد نکونام از دقیقه 40 به جای رایتالا وارد زمین شد.

در همین روز ویارئال و رئال زاراگوسا هم همین نتیجه را کسب کردند، سانتاندر و رایو وایه‌کانو یک بر یک مساوی کردند، والنسیا با یک گل گرانادا را مغلوب کرد و مالاگا 3 بر 2 ختافه را شکست داد.

در روز یکشنبه هم رقابت‌ها ادامه پیدا کرد. در این روز ابتدا سوسیه‌داد و اتلتیک بیلبائو به مصاف هم رفتند که این دیدار با حساب 1 بر 2 به سود بیلبائو خاتمه یافت. رئال بتیس سویا هم با یک گل به میهمانش، لوانته باخت. اتلتیکو مادرید و سویا به تساوی بدون گل بسنده کردند.

بارسلونا در این روز میهمان اسپورتینگ خیخون بود که با تک گل دقیقه 12 آدریانو بر این تیم غلبه کرد و در آخرین بازی این هفته اسپانیول بارسلونا میزبان رئال مادرید بود که با شکست سخت چهار بر صفر از این تیم پذیرایی کرد. در این دیدار هیگواین سه بار در دقایق 17، 67 و 89 و خوزه کالِخون در دقیقه 83 برای رئال گلزنی کردند.

جدول رده‌بندی


1- باسلونا، 14 امتیاز، تفاضل گل 19


2- لوانته، 14 امتیاز، تفاضل گل 5


3- رئال مادرید، 13 امتیاز، تفاضل گل 15


4- مالاگا، 13 امتیاز، تفاضل گل 6


5- والنسیا، 13 امتیاز، تفاضل گل 3

 

کد خبر 147367
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز