همشهری آنلاین: تیم والیبال ساحلی باشگاه گیتی پسند اصفهان به مقام سومی مسابقات والیبال ساحلی تور آسیا - اقیانوسیه در چین دست یافت.

beachvolley


صبح سه‌شنبه دوازدهم مهر ماه در مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی تور آسیا - اقیانوسیه و در شهر ژیانگ ژیا ژی چین، تیم والیبال ساحلی گیتی پسند از ایران با ترکیب پرویز فرخی و آق محمد سلاق در دیدار ضربدری در مقابل تیم چین 1 با نتیجه دو بر صفر با امتیازات 21 بر 19 و 21 بر 19 مغلوب شد.

نمایندگان ساحلی ایران ظهر این روز برای کسب مقام سومی ا به مصاف نیوزیلند رفتند که موفق شدند با نتیجه دو بر صفر ( 24-22 ) و ( 21-11 ) پیروز شده و به مقام سوم برسند.

در دیدار پایانی هم تیم چین 1 در برابر تیم چین 2 به برتری رسید و قهرمان این مسابقات شد .

به گزراش سایت فدراسیون والیبال، در پایان این رقابت‌ها تیم ایران1 با کسب مقام سومی مبلغ 3000 دلار و تیم ایران 2 با ترکیب صابر هوشمند و شهرام قاسم‌خواه که به مقام پنجم مشترک رسید مبلغ 1200 دلار جایزه نقدی دریافت کردند .

هفته آینده مسابقات والیبال ساحلی تور آسیا - اقیانوسیه در منطقه پالمبانگ در جنوب سوماترا در اندونزی برگزار می‌شود که تیم والیبال ساحلی کرمان موتور با ترکیب کیا شوشتری‌زاده و روح‌الله صالحی‌نژاد به نمایندگی از ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

 

کد خبر 147805
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز