مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: دومین جایزه بین‌المللی خبرنگاران زن جهان اسلام در محل هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها به برترین خبرنگار زن مسلمان اهدا شد.

به گزارش سرویس رسانه ایسنا،‌ دومین همایش و جایزه بین‌المللی خبرنگاران زن جهان اسلام کلام زینب (س) با موضوع بیداری اسلامی به همت خبرگزاری زنان و با همکاری مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، معاونت امور مطبوعات و اطلاع‌ رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و وزارت امور خارجه یکشنبه 8 آبان در محل نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها برگزار شد.

در این همایش جلیله فرج از تونس، هیئت سالم از مصر، سویتراو یارتارن از تایلند، به عنوان خبرنگاران برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

نرمین خلیل انور، خبرنگار شبکه العالم در مصر به دلیل نقش مهمی که در انعکاس تحولات میدان التحریر مصر داشت به عنوان برترین خبرنگار زن جهان اسلام معرفی شد که البته برای گرفتن جایزه خود در این همایش حضور نداشت.

سال گذشته نخستن همایش و جایزه بین‌المللی خبرنگاران زن جهان اسلام با حضور خبرنگاران زن مسلمان از 20 کشور جهان با موضوع مقاومت برگزار شد و اسرا البحیصی به عنوان برترین خبرنگار زن جهان اسلام انتخاب شد که این جایزه امسال به خبرنگار مصری رسید.

کد خبر 149923
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز