همشهری آنلاین: مدیرکل راه و ترابری مازندران از مسدود شدن جاده کندوان به دلیل ریزش کوه در منطقه پارک فین بین چالوس و مرزن آباد و معاون عملیات پلیس راه کشور از بسته شدن محور کرج - چالوس خبر دادند.

سید علی اسد مدیرکل راه و ترابری مازندران به مهر گفت: ریزش کوه بامداد امروز دوشنبه صورت گرفته و به دنبال آن بخشی از جاده دچار آبگرفتگی شده و گل و لای سطح آن را پوشانده است.

وی گفت: پس از این حادثه، آزادراه تهران - شمال به عنوان جاده جایگزین در نظر گرفته شد و هم اکنون تردد وسائط نقلیه در این مسیر انجام می شود.

اسد افزود: راهداران با تمام توان و امکانات و تجهیزات در حال پاکسازی جاده کندوان بوده و امیدواریم تا ساعتی دیگر این جاده بازگشایی شود.

مدیرکل راه و ترابری مازندران از بارش برف در برخی از نقاط جاده کندوان خبر داد و گفت: با توجه به بارش برف و لغزنده بودن جاده رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را دارند خودروی خود را به امکانات مورد نیاز از جمله زنجیر چرخ مجهز کنند.  

مازندران از طریق سه محور هزار، سوادکوه و کندوان با پایتخت کشور در ارتباط است. 

همچنین سرهنگ صمد اسفندیاری به مهر گفت: محور کرج - چالوس در محدوده سرچشمه به علت بارش شدید باران و آبگرفتگی تا اطلاع ثانوی مسدود است. همچنین به علت ریزش برف در جاده‌های کوهستانی استان‌های غربی تردد خودروها تنها با زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی امکانپذیر است.

وی ادامه داد: ماموران پلیس راه در پاسگاه‌ها و سطح جاده‌های کوهستانی مستقر هستند و از تردد خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی جلوگیری می‌کنند.

معاون عملیات پلیس راه با اشاره به بارش باران در اکثر جاده‌های مرکزی و شمالی کشور از رانندگان خواست با توجه به لغزندگی جاده‌ها سرعت مجاز و فاصله مناسب با خودروی جلو را رعایت کنند.

کد خبر 150506

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز