دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۴:۳۶
۰ نفر

گروه حوادث - پیام کوتاه تلفن همراه راز جنایت را فاش کرد .بازپرس ولی الله حسینی رئیس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران در خصوص شناسایی و دستگیری عامل قتل یک مرد جوان که مقابل محل کارش به قتل رسید به همشهری چنین گفت:

عصر روز سه شنبه گذشته مرد جوانی به نام بهرام در مقابل محل کارش در حوالی ونک با ضربه چاقو به قتل رسید. با اینکه شاهد، مردی را به عنوان ضارب به پلیس معرفی کرده بود ولی سخنان ضد و نقیض همسر مقتول باعث شد وی به عنوان مطلع و یا همدست قاتل در اداره دهم آگاهی تهران بزرگ تحت بازجویی قرار گیرد.
زن جوان با اینکه سعی می کرد خود را متأثر از مرگ شوهرش نشان دهد خود را فارغ از هر گونه اطلاعی از چگونگی مرگ شوهرش نشان داد. پلیس در حال بررسی ادعاهای این زن بود که ارسال پیام کوتاه به تلفن همراه زن از سوی مرد جوانی به نام حامد راز جنایت را فاش کرد. در پیام ارسالی عنوان شده بود: «اینکار را به خاطر تو کردم ،الان در شوک به سر می برم» پلیس با مشاهده این پیام کوتاه متوجه یک رابطه پنهانی شد. زن جوان نیز دیگر چاره ای جز بیان حقیقت نداشت. او به رابطه پنهان با حامد اعتراف کرد ولی در خصوص نحوه قتل بهادر اظهار بی اطلاعی کرد. حامد طی یک عملیات غافلگیرانه در شاهرود دستگیر شد. او به آشنایی با زن جوان اعتراف کرد و گفت: «قبل از ازدواج با بهرام در نمایشگاه کتاب با یکدیگر آشنا شدیم. بعد از مدتی این دختر در حالیکه من به او علاقمند شده بودم ازدواج کرد. پس از ازدواج آنان از طریق پیام کوتاه با یکدیگر در ارتباط بودیم. ولی من مرتکب قتل نشده ام.» بازپرس حسینی ادامه داد. «تحقیقات پلیس جنایی و شواهد بدست آمده علی رغم انکار حامد نشانگر این است که وی متهم اصلی قتل بهادر است.»
کد خبر 1527

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز