همشهری آنلاین: رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به هجمه‌های اخیر درخصوص دانشگاه آزاد گفت: بنده بارها گفته‌ام من فقط یک سرباز کوچکی از این انقلاب هستم و خدمتگزار مردم و انقلاب می‌باشم.

جاسبی

به گزارش ایسنا، عبدالله جاسبی روز چهارشنبه در همایش مدیران و معاونان عمرانی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: فرقی نمی‌کند کجا باشم ولی تا آخر عمر وظیفه دارم به این مردم خدمت کنم.

وی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی واحدهای دانشگاه آزاد تصریح کرد: کار عمرانی دانشگاه و حجم میزان ساخت و سازها و کیفیت آن در دانشگاه بسیار غرورآفرین است و این به عنوان یک سند زنده افتخار در این دانشگاه خواهد ماند.

وی افزود: خوشبختانه در این حوزه ما می‌توانیم به جرات بگوییم دانشگاه‌های دولتی را پشت سر گذاشته‌ایم و در اکثر واحدها فضای رفاهی و عمرانی مناسبی ایجاد شده است که حتی مورد تحسین رقبا و گاهی اوقات مخالفین قرار می‌گیرد و این به خاطر تلاش همه شماست.

وی با اشاره به اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها نیز اظهار کرد: در ابتدای اجرای این طرح نگرانی‌هایی در بعضی واحدها درباره روند ساخت و سازها ایجاد شد که البته بنده همان روز با اعتقاد اعلام کردم که با سرعت و شدت به کار خود ادامه می‌دهم.

وی افزود: علیرغم اینکه هزینه‌ها با توجه به نرخ تورم، افزایش پیدا کرده است و حتی شاید هزینه‌های دانشگاه افزایش 30 درصدی داشته است ولی در این مدت افزایش شهریه به طور متوسط فقط 3 درصد بود و با این حال کارها بسیار خوب پیش می‌رود چون قصد و نیت خدمت به مردم است و خداوند به پول دانشگاه برکت داده است.

جاسبی با تاکید بر استفاده از روش‌های هوشمند در ساختمان‌ها، گفت: مطمئنا در ابتدای کار مشکلاتی در رابطه با هوشمند کردن بسیاری از انرژی‌ها وجود خواهد داشت، اما به تدریج این موضوع حل می‌شود.

وی با بیان اینکه درنظرداریم به روی انرژی‌های خورشیدی و بادی کار کنیم، اظهار کرد: البته در زمینه انرژی خورشیدی کار را آغاز کرده‌ایم و برخی از ساختمان‌ها از این انرژی استفاده می‌کنند.

جاسبی شعر «مهر خوبان» علامه طباطبایی را قرائت کرد:

« مهر خوبان دل و دین از همه بی پروا برد

رخ شطرنج نبرد آنچه رخ زیبا برد

تو مپندار که مجنون سر خود مجنون گشت

از سمک تا به سماکش کشش لیلا برد

من به سرچشمه خورشید نه خود بردم راه

ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد

من خسی بی سرو پایم که به سیل افتادم

او که می رفت مرا هم به دل دریا برد»

جاسبی در خاتمه خاطرنشان کرد: بنده خس بی سرو پایی هستم که به سیل افتادم و اگر کار برای خدا باشد همین خس بی سر و پا به دل دریا می‌رود و بزرگ می‌شود.

کد خبر 154510

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز