دوشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: کاظم چلیپا هنرمند پیشکسوت هنرهای تجسمی با به تصویر کشیدن پلی بر روی خلیج فارس در جشنواره هنری ایران 1404 شرکت کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، این نقاش در این باره گفت: وقتی از جریان برگزاری و موضوع جشنواره مطلع شدم آنچه به ذهن من آمد توجه به یک فناوری و قدرت علمی و یک آینده پر رونق بود که باید آن را به تصویر بکشم.

او ادامه داد: اجرای این جشنواره نشان دهنده یک آینده پر رونق، پر تلاش و مناسب در زمینه مسائل و زمینه های مختلف است.

این هنرمند پیشکسوت با اشاره به تصویر کشیدن یک پل بر روی خلیج فارس گفت: جذابیت اجرای این پل برای من به خاطر نشان دادن قدرت فناوری ایران و مهندسان ایرانی بود و می خواستم با این تصویر نشان دهم که ایران در سال 1404 به بالاترین رتبه در جهان خواهد رسید.

چلیپا معتقد است: پل نماد ارتباط با دنیا و رونق اقتصادی است و ترسیم این آینده برای جهانیان از ایران اصلا دور از ذهن نیست و ما بی‌شک به آن نقطه خواهیم رسید.

او برگزاری جشنواره هنری ایران 1404 را مهم و ضروری دانست و گفت: این جشنواره برای هنرمندان و همه مردم ایجاد انگیزه می‌کند، زیرا داشتن آینده‌ای روشن آرزوی همه ایرانیان است.

این هنرمند پیشکسوت معتقد است: هر قدمی که هنرمندان در جامعه بر می‌دارند باید درست و اصولی باشد زیرا آنها وظایف سنگینی نسبت به مردم و جامعخ خود دارند و این مساله باید همیشه مد نظر هنرمندان قرار گیرد.

او افزود: وقتی هر هنرمند یک گوشه‌ای از آینده را به اشکال مختلف به تصویر بکشد، مردم اهمیت آن را بیشتر درک خواهند کرد و خود نیز در این راه با هنرمندان هم قدم خواهند شد.

کد خبر 157379

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز