همشهری آنلاین: ئیس اتحادیه میوه و تره بار از کاهش ۳۵۰ تومانی قیمت موز و افزایش ۶۰۰ تومانی خیار گلخانه‌ای در بازار خبر داد.

خیار تره بار

 حسین مهاجران در گفتگو با ایلنا به آخرین وضعیت قیمت‌ها در بازار اشاره کرد و افزود: قیمت سبزیجات که در هفته‌های اخیر به شدت دچار نوسان شده بود، این روز‌ها تا حدودی تعدیل شده است. بر این اساس نرخ هر کیلو ریحان که به بیش از چهار هزار تومان در هر کیلو رسیده بود هم اکنون با نرخ حدودا دو هزار تومان به فروش می‌رسد.

 وی اضافه کرد: این در حالی است که قیمت هر کیلو شاهی و شوید با افزایش حدودا ۵۰۰ تومانی به حدود ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان رسید. همچنین نرخ سیر تازه نیز با حدود ۲۰۰ تومان در هر کیلو افزایش روبرو بوده است.

 مهاجران از افزایش قیمت گوجه فرنگی نیز خبر داد و عنوان کرد: امروز به واسطه شرایط جاده‌ها و راه‌های ارتباطی قیمت گوجه فرنگی در بازار حدود ۱۵۰ تومان در هر کیلو افزایش یافته که به محض رسیدن محصولات به واسطه باز شدن جاده‌ها، قیمت‌ها دوباره تعدیل می‌شود. نرخ خیار گلخانه‌ای نیز با ۶۰۰ تومان افزایش به حدود دو هزار تومان در هر کیلو رسیده است.

 وی به وضعیت قیمت موز در بازار نیز اشاره کرد و افزود: قیمت موز که به واسطه نوسانات نرخ ارز به حدود ۱۸۵۰ تومان رسیده بود، با حدود ۳۵۰ تومان کاهش به کیلویی ۱۵۰۰ تومان رسیده است.

کد خبر 159342
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز