دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۲
۰ نفر

علی شاکری : خبر انتصاب بازرس فدراسیون والیبال به‌عنوان مدیر جدید تیم‌های ملی که خبر آن عصر روز یکشنبه روی سایت این فدراسیون قرار گرفت، بازتاب چندان مثبتی در میان اهالی والیبال نداشته است.

پس از انتخاب مجدد داورزنی همگان در انتظار انجام وعده‌هایش مبنی بر تغییرات ساختاری در این فدراسیون بودند، اما او در کمال تعجب با انتصاب مدیر جدید تیم ملی همه را غافلگیر کرد! مدیری که به‌رغم همه شایستگی‌های فردی و اجتماعی فاقد سابقه کار فنی و سرپرستی و بازی در تیم‌های ملی است و قرار گرفتنش در چنین سمت خطیری یک ریسک بزرگ محسوب می‌شود.

بد نیست یادآور شویم که طی دو دهه گذشته از میان چهره‌های شناخته‌شده والیبال، تنها مسعود صالحیه و دکتر خسرو ابراهیم 2 بازیکن برجسته تیم ملی در بازی‌های آسیایی 1966 بانکوک آن هم به پشتوانه سال‌ها حضور در تیم ملی و هدایت تیم ملی بزرگسالان و مقبولیت بالا در میان اهالی والیبال تنها در مقاطعی کوتاه در این سمت ظاهر شدند و بعد هم اصلا مشخص نشد چرا آمدند و چرا رفتند! اما نکته پرابهام در مورد انتصاب اخیر این است که رئیس محترم فدراسیون والیبال نیز در حکم صادره خود با اشاره نکردن به دلایل این انتخاب و سابقه فرد منصوب شده بیشتر بر ابهامات موجود افزوده است.

کد خبر 160388
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز