گروه شهری: در آستانه فرارسیدن سال نو شمسی شهرداری تهران طرح جمع آوری و بازسازی کالاها و لوازم مازاد شهروندان تهرانی را به منظور اهدا به نیازمندان به اجرادرخواهد آورد.

محمود نصری مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: این طرح از 14 اسفند ماه آغاز و تا 26 اسفنددرسطح مناطق 22 گانه شهرتهران ادامه خواهد یافت.

وی افزود: شهروندان تهرانی که قصد اهدای وسایل مازاد خویش به نیازمندان را دارند با تماس با تلفن 137 می توانند در اجرای این طرح مشارکت کنند.

محمود نصری خواستار آن شد، شهروندان تهرانی تنها اقلامی که قابلیت بازسازی دارند را اهدا و از ارائه کالاهایی که از رده خارج شده‌اند خودداری کنند.

وی تصریح کرد: شهروندان بدون نیاز به مراجعه به پایگاه‌های شهرداری می‌توانند کالاهای مازاداشان را به اکیپ‌های اجرایی شهرداری که موظف به حضوردرجلوی درب منازل شهروندا ن هستندتحویل دهند.

وی ادامه داد: درپی تعامل صورت گرفته با مجمع امورصنفی تولیدی وخدمات فنی تهران کالاهای اهدایی پس از جمع آوری در انباری واقع در صالح‌آباد توسط متخصصان هرصنف تعمیر خواهد شد.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران ضمن تاکید برآنکه شهروندان در مقابل کالایی که اهدا می کنند رسید دریافت خواهند کرد، تا پس از انجام پروسه بازسازی و توزیع این کالاها، نسبت به نحوه تحویل آن به نیازمندان مطلع شوندگفت: در برگزاری این طرح شورایاری محلات، امامان جماعت مساجد، نیروها واتحادیه‌ها و بسیج سازندگی و بسیج امکانات شهرداری با بهره‌گیری از خدمات نیروهای حوزه‌های خدمات شهری-فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی و هنری حضور دارند.

کد خبر 16073

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز