همشهری آنلاین: تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان با حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا درمالزی، با 9 مدال رنگارنگ در مواد مختلف به کار خود در این مسابقات پایان داد.

لوگوی دوچرخه سواری مالزی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، سی و دومین دوره رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان و اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی زیر 23 سال، از چهارشنبه 19 بهمن ماه به مدت 10 روز در شهر کوالالامپور کشور مالزی در حال برگزاری است.

مسابقات مواد پیست این رقابت‌ها از تاریخ 19 الی 23 بهمن ماه برگزار شد که تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در این دوره از مسابقات موفق به کسب 5 مدال رنگارنگ (یک طلا در ماده چهار کیلومتر تعقیبی انفرادی، دو نقره در مواد یک کیلومتر تایم تریل و دور امتیازی و دو برنز در مواد تیم اسپرینت و مدیسون) شد.

گروه نخست رکابزنان ملی‌پوش کشورمان در قالب 13 دوچرخه‌سوار (محمود و محمد پراش، علی علی‌عسگری، احمد اصغرپور، ابوالفضل زارع زاده، میلاد ابراهیم زاده، امیرحسین شفیعی، سعید مسلمی مقدم، مهدی عبادالهی، صبا دماوندیان، ریحانه طالبی، زهرا صادق زاده و آتوسا عباسی) در مسابقات پیست قهرمانی آسیا شرکت کردند.

همچنین پس از اتمام رقابت‌های پیست، رقابت‌های قهرمانی آسیا در مواد جاده و در دو بخش بانوان و آقایان از روز سه شنبه 25 بهمن ماه و در مواد ( تایم تریل و استقامت جاده) برگزار شد.

 

دومین گروه تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان هم با کسب چهار مدال رنگارنگ در مواد جاده (یک طلا، یک نقره و دو برنز) به کار خود پایان داد.


آروین معظمی گودرزی، سعیده سیاحیان، علی خادمی، مریم قیاسوند، عادله نوری، رقیه شریفی، حسین ناطقی، داریوش اسماعیل زاده، پیام سعدی پور، سیدموسی مصطفوی، پویا خاتون آبادی، مهدی رجبی و محمد اسماعیل چایچی ترکیب گروه دوم ملی‌پوشان کشورمان را تشکیل می‌دادند.


و بالاخره در ماده استقامت جاده به مسافت 178 کیلومتر، مهدی سهرابی عضو تیم ملی کشورمان توانست با کسب مدال نقره، پنجمین مدال کاروان ایران در مواد جاده را به ارمغان آورد.

مهدی سهرابی

در این ماده رکابزنان هنگ کنگ و ژاپن به ترتیب مقام‌های اول و سوم را از آن خود کردند.

 

کد خبر 160930
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز