همشهری‌آنلاین: همزمان با گرم شدن تنور انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفته اخیر و تیلیغات کاندیداها، عادل فردوسی پور نیز دست به کار شده و قرار است با دعوت از کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال در برنامه این هفته نود آن ها را به چالش بکشد.

گل نوشت: با شناختی که از فردوسی پور داریم به نظر می‌رسد برنامه نود این هفته داغ‌تر از همیشه به روی آنتن رود. البته اگر مانند هفته گذشته دچار خودسانسوری نشود مجری محبوب نود آنقدر سوژه دارد که تا پاسی از نیمه شب همه علاقه‌مندان به فوتبال را بیدار نگه دارد.

حضور 4 ساله علی کفاشیان بر ریاست فدراسیون فوتبال آنقدر سوژه ناب فراهم کرده که ممکن است خیلی از آنها روی دست عادل بماند و فرصتی برای مطرح شدنشان نیابد.

در سوی دیگر عزیزالله محمدی حضور دارد که او نیز دست کمی از کفاشیان ندارد. ائتلاف عزیزالله محمدی - تاج و همچنین اختلاف این دو با کفاشیان آنقدر جذابیت خواهد داشت تا فردوسی پور بر روی آن زوم کند.

بدون شک صحبت‌های دو کاندیدا شنیدنی خواهد بود. هر چند این دو مدت‌هاست که سعی می‌کنند در فدراسیون چندان جلوی هم آفتابی نشوند اما حالا قرار است چشم در چشم هم در استودیوی شماره 14 از برنامه‌هایشان دفاع کنند. اما ضلع سوم این مثلث را هم نباید فراموش کنیم. حسین قریب.

همان کسی که شائبه حمایت وزرات ورزش را پشت سر خود دارد و این خود سوژه مناسبی برای عادل فردوسی پور خواهد بود تا قریب را به پاسخگویی وادارد.

بدون شک این هفته شاهد یکی از داغ‌ترین برنامه‌های نود سال خواهیم بود. برنامه‌ای که کاندیداهای فدراسیون فوتبال از برنامه‌هایشان دفاع خواهند کرد و البته در این بین باید منتظر سئوالات چالش برانگیز مجری باشند که مو را از ماست بیرون می‌کشد.

کد خبر 161841
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز