همشهری آنلاین: دیدارهای صبح روز دوم چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا و اقیانوسیه "جام دانشگاه آزاد" با پیروزی و صدرنشینی نماینده نخست ایران (دانشگاه آزاد) آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در سه دیدار صبح روز چهارشنبه (17 اسفند) تیم‌های قزاقستان الف، دانشگاه آزاد و کرمان موتور بر حریفان خود غلبه کردند.

در نخستین بازی صبح روز دوم، دو تیم ایرانی دانشگاه آزاد و کرمان موتور به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده نخست کشورمان در این رقابت‌ها در دو ست متوالی با نتایج 21 بر 11 و 21 بر 9 در مدت زمان 25 دقیقه حریف خود را شکست داد.

دانشگاه آزاد با این پیروزی شش امتیاز از سه پیروزی به دست آورد تا با معدل پوئن‌ در صدر جدول قرار گیرد.

در دومین دیدار صبح این روز نیز تیم میکا کیش (دومین نماینده ایران) به مصاف اندونزی رفت که این تیم نیز حریف خود را در دو ست متوالی با امتیازات 21 بر 16 و 21 بر 18 شکست داد.

میکا کیش با این پیروزی از سه بازی پنج امتیازی شد و در رتبه سوم جدول قرار گرفت. اندونزی نیز با سه امتیاز از سه شکست در رتبه ششم جای گرفت و امید خود را برای کسب مقامی در این دوره از رقابت‌ها از دست داد.

دو نماینده والیبال ساحلی قزاقستان سومین بازی صبح را برگزار کردند. قزاقستان الف، تیم دوازدهم رده‌بندی جهانی همانگونه که انتظار می‌رفت در دو ست متوالی دیگر هموطن خود را با امتیازهای 21 بر 16 و 21 بر 17 شکست داد تا به عنوان رقیب جدی دانشگاه آزاد با 6 امتیاز در مکان دوم جدول قرار گیرد.

قزاقستان ب نیز با پذیرش این شکست و با سه امتیاز اندوخته در رتبه پنجم جدول قرار گرفت .

عصر چهارشنبه این مسابقات با سه دیدار دیگر پیگیری خواهد شد که برنامه آنها به قرار زیر است:

قزاقستان الف - میکا کیش

دانشگاه آزاد - قزاقستان ب

اندونزی - کرمان موتور

 

کد خبر 162948
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز