همشهری آنلاین: استقلال تهران و سپاهان اصفهان در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا فردا به مصاف الجزیره امارات و لخویای قطر می‌روند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال ایران در حالی در چارچوب گروهی لیگ قهرمانان آسیا، سه‌شنبه به مصاف الجزیره امارات می‌رود که در دو بازی گذشته خود صاحب یک پیروزی و یک تساوی شده و اکنون باید در برابر صدرنشین گروه خود قرار بگیرد.

 الجزیره امارات هم در دو بازی نخست خود در این مرحله برابر تیم‌های الریان قطر و نسف قارشی ازبکستان به پیروزی رسیده و هم اکنون با شش امتیاز در صدر جدول گروه A قرار دارد. به نظر می‌رسد این تیم اماراتی جدی‌ترین حریف آبی‌پوشان برای صعود از گروه به عنوان تیم اول است.

دیدار دو تیم ، سه شنبه ساعت 20 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

در دیگر دیدار روز سه شنبه، سپاهان ایران در خانه میزبان لخویای قطر است. سپاهان از دو بازی گذشته خود، صاحب یک پیروزی برابر الوصل امارات و یک تساوی در برابر الاهلی عربستان شده است و در سوی دیگر لخویای قطر از دو بازی قبلی خود به یک پیروزی و یک شکست در کارنامه دارد.

 هم اکنون، سپاهان با چهار امتیاز صدرنشین گروه C رقابت‌ها است و النصر امارات با سه و لخویای قطر با همین تعداد امتیاز و الاهلی عربستان با یک امتیاز در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

دیدار دو تیم، سه‌شنبه ساعت 21 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

سومین دیدار، سومین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیز، چهارشنبه برگزار می‌شود که در طی آن پرسپولیس ایران در قطر به مصاف الغرافه این کشور می‌رود. الغرافه در ترکیب خود از حضور فرهاد مجیدی، کاپیتان پیشین استقلال سود می‌برد.

کد خبر 164623
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز