همشهری آنلاین: تیم فوتسال دانش‌آموزی ایران با برتری مقابل تیم میزبان در دیدار فینال مسابقات جهانی بر بام دنیا ایستاد.

footsall

به گزارش فارس، دیدار فینال مسابقات جهانی فوتسال دانش‌آموزی از ساعت 15:30 روز جمعه (25 فروردین) میان تیم‌های ایران و ترکیه آغاز شد و فوتسالیست‌های دو تیم برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند.

در آغاز این مسابقه تیم کشورمان با زدن گل برتری نشان داد که برای کسب عنوان قهرمانی عزم جدی دارد.

تیم فوتسال ایران در دقیقه 6 بازی توسط فرید امیری به گل رسید تا لبخند بر لبان کادر فنی تیم ملی و حسین شمس، رئیس انجمن فوتسال آموزش و پرورش نقش بزند، اما این گل تنها 6 دقیقه دوام داشت و مهاجم تیم ملی فوتسال دانش‌آموزی ترکیه در دقیقه 12 گل تساوی را وارد دروازه کشورمان کرد.

این پایان کار نبود و دانش‌آموزان فوتسالیست ایرانی به دو گل دیگر توسط مسلم اولادقباد (دقیقه 17) و نوید هادیان (دقیقه 18) دست یافتند تا نیمه نخست بازی با نتیجه سه بر یک به سود ایران خاتمه یابد.

در آغاز نیمه دوم تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت، بازی را تهاجمی آغاز کرد و توانست در دقیقه 21 به گل دوم برسد و اختلاف را به حداقل برساند تا ادامه بازی حساس‌تر و نفسگیرتر دنبال شود.

دانش‌آموزان ایران بار دیگر از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرده و در دقیقه 25 توسط محمد بیرانوند گل چهارم را وارد دروازه تیم ترکیه کردند تا با این گل امید‌های تیم میزبان برای رسیدن به عنوان قهرمانی کمرنگ‌تر شود، اما تیم ملی ترکیه در ادامه گل سوم و چهارم را نیز وارد دروازه ایران کرد.

این پایان کار نبود و بازیکنان ایران بار دیگر تیم میزبان را مقهور قدرت‌نمایی خود کردند و توانستند در دقیقه 36 توسط رضا احمدپور گل پنجم را نیز وارد دروازه تیم ملی ترکیه کنند و با این گل آب سردی بر پیکره تیم میزبان بریزند و با پیروزی نزدیک 5 بر 4 عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کنند.

در پایان بازیکنان ایران قصد داشتند با پرچم ایران دور افتخار بزنند که با ممانعت نماینده فدراسیون جهانی فوتسال دانش‌آموزی مواجه شدند.

کد خبر 166090
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز