به گزارش خبرگزاری رویترز از هامبورگ، مارتین وینترکورن رئیس هیئت مدیره شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان امروز در سخنانی در مجمع عمومی این شرکت، گفت مخاطرات برای این شرکت همچنان در حال افزایش است و ابراز خوشبینی درباره عملکرد شرکت در سال 2012 بسیار محتاطانه خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد امسال سال سختی برای این شرکت خواهد بود.
این در حالی است که میزان فروش محصولات شرکت خودروسازی فولکس واگن در سال 2011 نسبت به سال ما قبل آن، پانزده درصد افزایش یافت و به رقم بی سابقه هشت میلیون و سیصد و شصت میلیون دستگاه رسید. علت افزایش فروش محصولات شرکت خودروسازی فولکس واگن نیز پویایی بازار خودرو در کشورهایی آسیایی، آمریکا، آمریکای لاتین و روسیه بود.
شرکت خودروسازی فولکس واگن در سه ماهه نخست امسال دو میلیون و دویست هزار دستگاه خودرو فروخت