پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۹
۰ نفر

همشهری‌انلاین: هفته سی و دوم لیگ برتر در نیمه اول برای پرسپولیس و تراکتور سازی گلی در بر نداشت اما در نیمه دوم تراکتور توفان گل به راه انداخت و در دقایق 50 و 57 و 62 و 63 به گل‌های پیاپی رسید تا نوبت به پرسپولیس برسد و یک گل را جبران کند

شاگردان دنیزلی در نیمه اول یک پنالتی را که برای  پرسپولیس گرفته شد از دست دادند. احسان حاج‌صفی در دقیقه 21 بازی یک خطا بر روی غلامرضا رضایی مرتکب شد؛ یک پنالتی داد و  یک کارت زرد هم دریافت کرد. اما هادی نوروزی برای زدن این پنالتی پشت توپ قرار گرفت که شوت او با فاصله‌ای اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

پرسپولیس می‌داند که باید دربرابر  تراکتورسازی تبریز بازی خوبی انجام دهد وگرنه در صورت پذیرفتن یک شکست دیگر در وضعیت اضطراری قرار می‌گیرد. تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس در نخستین دیدار هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند.

نیمه دوم

در نیمه دوم تراکتور در دقیقه 50 به گل اول رسید و سپس در دقیقه 57 گل دوم را زد و دقایقی بعد سومین گل را دقیقه 63 وارد دروازه پرسپولیس کرد. دو دقیقه بعد گل چهارم هم وارد دروازه پرسپولیس شد تا یکی از بدترین روزهای میثاق معمار زاده رقم بخورد.

perspolis

فلاویو لوپز در دقایق 50 و 63، فرزاد حاتمی در دقیقه 57 و محمد ابراهیمی در دقیقه 65 برای تراکتورسازی گلزنی کردند. تک گل پرسپولیس را هم رضا نورمحمدی در دقیقه 79 به ثمر رساند.

آمدن مهدی مهدوی‌ کیا و هاشمیان هم به زمین برای پرسپولیس گره گشا نشد و تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با این برتری پرگل در برابر پرسپولیس به رده دوم جدول صعود کرد.

ترکیب تراکتورسازی:

  • محسن فروزان، امیرحسین صادقی، قاسم حدادی‌فر (46- مهدی کیانی)، فرزاد آشوبی (46- محمد ابراهیمی)، فلاویو لوپز، میلاد فخرالدینی، احسان حاج‌صفی، مرتضی اسدی، توزی رودریگوئز، فرزاد حاتمی (88- علی علیزاده) و سیاوش اکبرپور /  سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب پرسپولیس:

  • میثاق معمارزاده، محمد نصرتی، ممدوتال، رضا نورمحمدی، مازیار زارع، امیرحسین فشنگچی (75- ابراهیم شکوری)، حسین بادامکی، حمیدرضا علی‌عسگر (76 - مهدی مهدوی‌کیا)، هادی نوروزی (76- وحید هاشمیان)، ایمون زاید و غلامرضا رضایی / سرمربی: مصطفی دنیزلی

داور این دیدار: علیرضا فغانی 

کد خبر 167923
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز