همشهری آنلاین: تحصیل ایثارگران و مشمولان بند «ک» ماده 20 قانون برنامه 5 ساله پنجم توسعه و حافظان کل قرآن در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و مؤسسات پژوهشی اعم از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی دولتی رایگان است.

با تصویب نمایندگان، تحصیل ایثارگران و مشمولان بند «ک» ماده 20 قانون برنامه 5 ساله پنجم توسعه و حافظان کل قرآن در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و مؤسسات پژوهشی اعم از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی دولتی رایگان شد.

خبرگزاری ایلنا از مجلس گزارش داد، دوگانی نماینده فسا در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به هیئت رییسه گفت: طبق بند «ک» ماده 20 قانون برنامه 5 ساله پنجم توسعه هزینه تحصیل ایثارگران باید از طرف معاونت مربوطه اختصاص پیدا کند که در الحاقیه 15 به این موضوع اشاره نشده است.

لاریجانی در پاسخ گفت: ایراد وارد است و باید برای این موضوع رای گیری کنیم و دو سوم رای برای باقی ماندن این الحاقی لازم است.

در ادامه دوگانی خطاب به رییس مجلس گفت: بهتر است این بند اصلاح شود و رای گیری انجام نشود. فقط ردیف بودجه مربوطه در این بخش قید شود.

لاریجانی نیز در موافقت با دوگانی گفت: نماینده دولت این موضوع را اصلاح و ردیف را تعیین کنند.

نمایندگان مجلس در ادامه بررسی لایحه بودجه و در جریان بررسی ماده الحاقی 15 مصوب کردند تحصیل ایثارگران و مشمولان بند «ک» ماده 20 قانون برنامه 5 ساله پنجم توسعه و حافظان کل قرآن در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و مؤسسات پژوهشی اعم از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی دولتی رایگان است.

 

کد خبر 170324
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز