چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۱:۱۸
۰ نفر

طی معاملات سه‌شنبه 10 مرداد بورس تهران، ۱۱۷ دستور خرید برای ۷۱۳ هزار سهم کالسیمین به ثبت رسید.

به گزارش سرویس بورس همشهری ،ارزش دستور خریدهای صادر شده برای سهام این شرکت روز گذشته در مجموع ۲۳ میلیارد ریال برآورده شد.


در این روز ۱۰۴ نفر در مراجعات خود به کارگزاری ها برای ۹ هزار و ۳۳۶ سهم پتروشیمی اراک به ارزش ۹۱۳ میلیارد ریال دستور خرید صادر کردند. ۱۲۰ نفر هم روز گذشته برای خرید ۸۲۱ هزار سهم پتروشیمی اصفهان در مجموع به ارزش 5.5 میلیارد ریال برگه دستور خرید پر کردند.


براساس این گزارش روز گذشته پس از شرکت های یادشده بیشترین دستور خریدها به نام شرکت های معدنی املاح، سرمایه گذاری توسعه معادن، البرز دارو، ایران ارقام، داروسازی اسوه و سرمایه گذاری ساختمان به ثبت رسید. در این روز در کفه عرضه بیشترین دستور فروش ها برای سهام سرمایه گذاری بانک ملی صادر شد و این شرکت در ردیف اول جدول عرضه قرار گرفت.


این گزارش حاکی است: ۵۷۸ نفر دیروز 4.8 میلیون سهم این شرکت به ارزش ۱۲ میلیارد ریال را در بازار سهام به فروش گذاشتند. ۸۵۹ نفر هم تعداد 2.7 میلیون سهم سرمایه گذاری غدیر به ارزش ۱۱ میلیارد ریال را در بازار عرضه کردند.

این گزارش نشان می دهد: دیروز پس از شرکت های یادشده بیشترین حجم عرضه مربوط به سهام شرکت های سرمایه گذاری بهمن، تراکتورسازی ایران، رایان سایپا، سیمان دورود و گروه بهمن بود.

کد خبر 1706

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز