سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: در پی بارندگی شب گذشته در بجنورد و آبگرفتگی معابر، یک مادر و کودک در جوی آب خیابان مرکزی این شهرستان گرفتار و غرق شدند.

سیل

ایسنا نوشت: میرعلم سیدی دادستان عمومی و انقلاب بجنورد در این زمینه تصریح کرد: به طور قطع اگر مشخص شود که در این حادثه افرادی مقصر بوده‌اند، با آنان برخورد قضایی می‌شود.

وی با بیان اینکه این اتفاق ناخوشایند همزمان با بارندگی و قطع شدن برق رخ داده است، افزود: به سرپرست مدیریت بحران استانداری استان نیز گفته‌ام که در این رابطه جلسه اضطراری تشکیل دهد.

دادستان بجنورد با بیان اینکه این شهرستان در بخش‌های مختلف مشکل دارد، اظهار کرد: شامگاه دوشنبه به علت بارش باران این اتفاق افتاد. اگر بر اثر بارندگی برق قطع شود و مغازه مردم از سوی اراذل و اوباش مورد دستبرد قرار گیرد چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

دادستان بجنورد از ازدحام مردم در صحنه حادثه نیز انتقاد کرد و افزود: در شب گذشته 70 تا 80 درصد از توان نیروهای امدادرسان هلال احمر، آتش نشانی و نیروی انتظامی درگیر دور کردن مردم از صحنه شد.

سیدی با بیان اینکه ما در این زمینه نقص عمده داریم تاکید کرد: باید در این راستا فرهنگ‌سازی صورت گیرد و مردم توجیه شوند.

وی از مردم خواست که به هنگام بروز این حوادث با نیروهای هلال احمر، نیروی انتظامی و امداد همکاری کنند.

بر اثر حدود 40 دقیقه بارندگی در شب گذشته در بجنورد، معابر مرکزی این شهر دچار آبگرفتگی شدید شد و در پی بارش و رعد و برق شدید، برق شهر قطع شد که در پی این حوادث و جاری شدن سیلاب، یک مادر و کودک خردسالش هنگام عبور از خیابان در جوی آب افتادند و غرق شدند.

بر اساس این گزارش، جسد مادر مدتی پس از وقوع حادثه پیدا شد اما تلاش‌ها برای یافتن جسد کودک ادامه دارد.

کد خبر 170608
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز