همشهری آنلاین: در پایان روز دوم رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام هاری هند، حسن مرادقلی و عباس طحان کشتی‌گیران اوزان 60 و 96 کیلوگرم کشورمان صاحب مدال برنز شدند.

wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، حسن مرادقلی و عباس طحان با کسب سه پیروزی و یک شکست به مدال برنز این مسابقات دست یافتند و اصغر لاغری در وزن 120 کیلوگرم پنجم شد.

در روز دوم این مسابقات از سه کشتی‌گیر شرکت‌کننده کشورمان، دو کشتی‌گیر به هندی‌ها برخورد کردند که کشور میزبان با اعمال نفوذ موجب شد حسن مرادقلی در وزن 60 کیلوگرم علی‌رغم شایستگی کشتی را واگذار کند، اما وی در رده‌بندی موفق به کسب مدال برنز مشترک این مسابقات شد.

اصغر لاغری، کشتی‌گیر وزن 120 کیلوگرم کشورمان در رویارویی با کشتی‌گیر هند از ناحیه کتف آسیب دید و به رغم پیروزی برابر این کشتی‌گیر، در دور دوم با وجود این آسیب دیدگی نتوانست مقابل حریف بلاروسی خود پیروز شود و مسابقه را واگذار کرد.

در روز نخست مسابقات نیز مصطفی حسین خانی در وزن 74 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد و دانیال حجتی در وزن 55 کیلوگرم از دور مسابقات کنار رفت.

میثم نصیری و نادر حامدی پور، آزادکاران اوزان 66 و 84 کیلوگرم یکشنبه در روز پایانی این مسابقات به مصاف حریفان خود می‌روند.

کد خبر 172079
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز