دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۷:۵۱
۰ نفر

گروه اقتصادی: عملیات اجرایی مرحله دوم واگذاری سهام عدالت از دیروز آغاز شد و انتظار می‌رود تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده حدود 6 میلیون روستایی مشمول مرحله دوم سهام عدالت شناسایی شوند.

رئیس هیات عامل سازمان خصوصی‌سازی و دبیر ستاد مرکزی سهام عدالت با بیان خبر فوق افزود: در این مرحله از توزیع سهام عدالت، حدود 6 میلیون روستایی زیر پوشش قرار خواهند گرفت.

غلامرضا حیدری کرد زنگنه در جلسه هماهنگی توزیع مرحله دوم سهام عدالت به روستاییان و عشایر که دیروز با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیران استان‌ها برگزار شد، گفت:  امیدواریم بتوانیم تا پایان برنامه توزیع سهام عدالت به 21 میلیون نفر و هر نفر 2 میلیون تومان و جمعا 42 هزار میلیارد تومان از سهام شرکت‌های دولتی را واگذار کنیم.

کردزنگنه افزود: در مرحله اول از 4 میلیون و 600 هزار نفر، حدود 3 میلیون نفر روستایی بودند، اما در مرحله دوم 6 میلیون نفر روستایی هستند که تا پایان هفته نیز 5 میلیون فرم‌ الکترونیکی بین کلیه دبیرخانه‌های استانی توزیع خواهد شد و تا پایان فروردین ماه سال 86 نیز طبق برنامه زمان‌بندی باید این فرم‌های الکترونیکی به دبیرخانه مرکزی ستاد سهام عدالت تحویل داده شود.

کردزنگنه گفت: مرحله سوم توزیع سهام عدالت نیز آغاز و نرم افزارهای آن تهیه و به تمام وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی ارسال شده است.

وی تصریح کرد: با جمع آوری اطلاعات مورد نیاز، واگذاری سهام عدالت در مرحله سوم نیز آغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: در مرحله سوم سهام عدالت به کارمندان دولت و نیروهای مسلح واگذار خواهد شد.

کد خبر 17220

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز