سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: اولین اجرای عمومی نمایش "عالی جناب‌کرم" در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی از فردا 10 خرداد به روی صحنه می‌رود.

نمایش

به گزارش روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی،‌ نمایش "عالی جناب‌کرم" دومین اجرای عمومی تئاتر مولوی، و اولین اجرای عمومی سالن کوچک در سال 91 است که به روی صحنه‌ خواهد‌ رفت.

این نمایش در مورد دو کرم است که پس از نابودی لانه‌شان به جستجوی غذا رفته‌اند،‌ اما ناگهان درمی‌یابند در زیر زمین گم شده‌اند.

در یادداشت کارگردان این نمایش به نقل از فرانتس کافکا آمده‌است:‌ "تصور کردنی است که اسکندر کبیر به رغم جنگ‌های پیروزمندانه‌ دوران جوانی‌اش، به رغم لشگر زبده‌ای که آموزش داده بود، به رغم نیرویی که در درون خود برای تغییر دنیا احساس می‌کرد، کنار تنگه‌ داردانل متوقف شود و هرگز از آن عبور نکند... نه به دلیل ترس، نه به دلیل تردید و دودلی، نه به دلیل سستی‌ اراده، بلکه به دلیل جاذبه‌ زمین".

نویسنده و کارگردان "عالی جناب‌کرم" میلاد ملک‌پور است و احسان عرفانی و نوید فیاض بازیگری آن را به عهده دارند.

طراحان صحنه‌ این نمایش عبارتند از:‌حسین جباری،‌ ستاره صالحی، سروش دارابی و میلاد ملک‌پور،‌ و طراحی لباس آن نیز توسط‌ میلاد زارعی و مهدی شعفی انجام شده‌است.

نمایش "عالی جناب‌کرم" که ماجرای آن در فضایی فانتزی اتفاق می‌افتد از چهارشنبه 10 خرداد ماه،‌ به جز شنبه‌ها هر روز ساعت 18:30 در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه‌ می‌رود.

کد خبر 172400

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز