همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: برنامه های تاکسیرانی جهت همکاری در برگزاری باشکوه مراسم و خدمات رسانی به شهروندان شرکت کننده در مراسم از ساعت 6 صبح روز یکشنبه چهاردهم خرداد آغاز می شود.

به گزارش همشهری آنلاین، محمد احمدی بافنده با بیان این مطلب افزود: با توجه به تعداد زیاد زائران حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و اعمال محدودیت های ترافیکی در اطراف حرم مطهر، سازمان تاکسیرانی شهر تهران نسبت به جابجایی مسافران از خطوط مختلف شهر تهران به سمت ایستگاه های مترو و از آنجا به طرف مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) و بالعکس اقدام می کند.

وی همچنین از ایجاد تسهیلات ویژه توسط 300 دستگاه تاکسی ون که به صورت صلواتی در سه محور برای زائران خبر داد و گفت: این ون ها از پل شهید کاظمی، بزرگراه خلیج فارس تا پل دانشگاه آزاد اسلامی و مسیر پل شهید صنیع خانی، صالح آباد تا فلکه ساعت و همچنین از مسیر سه راه باقرآباد به سمت فلکه ساعت به صورت رفت و برگشت در حرکت خواهند بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اظهارداشت: همچنین تعداد 150 دستگاه تاکسی جهت ستادگمشدگان درضلع شمالی حرم مطهرمستقر تا برای سرویس رسانی به شهروندان گرامی اقدام کنند.

کد خبر 172822

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز