همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از پایان مهلت انتخاب رشته آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری در ساعت 24 شنبه،13 خرداد خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با ایسنا، با بیان اینکه تاکنون بیش از 200 هزار نفر نسبت به انتخاب رشته مقطع کارشناسی ارشد اقدام کرده‌اند، اظهار کرد: آن دسته از داوطلبانی که تاکنون موفق به انتخاب رشته نشده‌اند تا ساعت 24 امشب فرصت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و مشاهده اطلاعیه مربوط به انتخاب رشته، نسبت به انتخاب رشته یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه زمان انتخاب رشته یک بار تمدید شده است، به هیچ وجه دوباره تمدید نخواهد شد و داوطلبان باید تا پایان زمان اعلام شده نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

96 درصد مجازین آزمون دکتری انتخاب رشته کرده‌اند

توکلی همچنین از انتخاب رشته بیش از 96 درصد از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون دکتری خبر داد و عنوان کرد: از 34 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته تاکنون 32 هزار و 750 نفر نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نموده‌اند.

وی آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری را نیز ساعت 24 امشب اعلام و تصریح کرد: داوطلبان تا پایان امشب فرصت دارند فرم انتخاب رشته خود را ملاحظه و با توجه به اطلاعیه مربوط به آزمون دکتری نسبت به تکمیل یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

کد خبر 172840

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز