تیم فوتبال سپاهان اصفهان، در نخستین بازی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم الاتحاد سوریه به برتری 2 بر یک دست یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، نماینده ایران از ساعت 15روز چهارشنبه16 اسفند در ورزشگاه  فولادشهر اصفهان، به مصاف نماینده سوریه رفت و در پایان حریف خود را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کرد.

اناس ساری، بهترین گلزن الاتحاد در دقیقه 15 بازی روی یک ضربه کرنر و با استفاده از اشتباه مدافعان سپاهان، اولین گل بازی را به ثمر رساند. در دقیقه 20 نوبت به اشتباه مدافعان تیم سوری رسید تا مهدی سیدصالحی از داخل محوطه شش قدم گل تساوی را به ثمر برساند.

این مهاجم در دقیقه 30 نیز کرنر ارسالی را با ضربه سر به دومین گل سپاهان تبدیل کرد و دقایقی بعد سومین گل خود و سپاهان را وارد دروازه حریف کرد که کمک داور آن را آفساید اعلام کرد.

نیمه دوم بازی متعادل و در میانه میدان دنبال شد و تلاش دو تیم برای گلزنی بی حاصل بود. در پایان سپاهان در اولین گام به سه امتیاز با ارزش دست پیدا کرد. سعد کمیل از کویت که قضاوت این بازی را برعهده داشت به میثم سلیمانی از سپاهان اخطار داد.

دیگر دیدار این گروه را العین امارات و الشباب عربستان امشب برگزار می کنند.

اسامی بازیکنان سپاهان: آرمناک پطروسیان، محسن بنگر، حمید عزیززاده، هادی عقیلی، فرشاد بهادرانی، محمد نوری، عبدالوهاب ابولهیل، میثم سلیمانی(سعید بیات)، ابراهیم لوینیان، عماد رضا(حمید شفیعی) و مهدی سیدصالحی.

سرمربی: لوکا بوناچیچ

اسامی بازیکنان الاتحاد: محمود کارکار، مجد حبسی، عمر الحمیدی، بکری تراب، حیدر عبدالجبار، دیمیتریو بوویچ(بسام حداد)، یحیی راشد، آناتولی مت کوویچ(عمار رهاوی)، وائل عیان، محمود آمنه(عبدالفتاح آقا) و اناس ساری

سرمربی: حسین افش

کد خبر 17334

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز