چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۳:۴۶
۰ نفر

گروه اجتماعی: هاشمی رفسنجانی طی پیامی به چهاردهمین همایش سراسری مدیران فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد مقدس بر ادامه مسیر بالندگی و کمال این دانشگاه تاکید کرد.

در بخشی از این پیام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است: بر مدیران فرهنگی دانشگاهی فرض است که با ترسیم دورنما و تدوین راهکارهای اجرایی مناسب، روند کیفیت بخشی به برنامه‌ها و ایجاد اعتلا و رشد را مدنظر قرار داده و با بهره‌گیری از توان وسیع فرهنگی و علمی دانشگاه از تزریق مبانی پژوهشی و خردورزی همراه با «اعتدال» و «موازنه» در جمیع حرکات غفلت نورزند.

در این پیام که توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قرائت شد ضمن اشاره به ربع قرن حضور موثر دانشگاه در عرصه دانش و فرهنگ، تاکید شده است که دانشگاه اکنون به درخت تناوری از تجربه و افتخار مبدل شده که دایره تنگ برخورداری از تحصیلات دانشگاهی را درهم شکسته و گستره تعلیم و تربیت را تا دورترین نقاط و کرانه‌های محروم کشور به ارمغان برده است.

عبدالله جاسبی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این همایش به فعالیت‌های متعدد و موثر معاونت فرهنگی اشاره کرد و الگوسازی در سیاستگذاری‌های فرهنگی، تعمیق پژوهش محوری در عرصه فرهنگی، استفاده از نمادهای انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها و بنای مسجد در هر واحد دانشگاهی را به عنوان اولویت‌های مهم معاونت فرهنگی دانشگاه عنوان کرد.

کد خبر 17339

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز