همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی شد که رویانیان از رانت دولتی استفاده می‌کند و در مقابل مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، فتح‌الله زاده را به ناتوانی در تامین مالی باشگاه‌اش متهم کرد.

رویانیان - فتح الله زاده

به گزارش همشهری آنلاین، فصل نقل‌ و انتقلات و خرید‌های پرسپولیس واکنش‌های مختلفی را بوجود آورده که  در این میان واکنش مدیر عامل استقلال جدی‌تر  است. فتح‌الله زاده که فصل پیش خرید‌های سنگینی داشت و امسال نتوانسته به همان ترتیب عمل کند در واکنش به خرید‌های این فصل پرسپولیس مدعی شد که  رویانیان از رانت دولتی استفاده می‌کند. وی در مصاحبه‌ای که ایسنا آن را منتشر کرد، در پاسخ به این سوال که چگونه پرسپولیس منابع مالی دارد اما استقلال از آن محروم است گفت: پرسپولیس امکاناتی دولتی دارد که ما نداریم. آن‌ها از این امکانات استفاده می‌کنند. اگر درست باشد باید به ما هم این امکانات داده شود. متاسفانه این مدل خودروهایی که به آن‌ها کمک شد به ما ندادند. اگر وضعیت به همین ترتیب پیش برود از هواداران‌مان می‌خواهم که خودروهای آن شرکت‌ها را تحریم کنند.

وی افزود: آن‌ها از رانت استفاده می‌کنند و به زودی نامه‌ای به محضر رییس جمهور می‌نویسم و می‌گویم که چقدر در مضیقه هستیم.

در واکنش به این اظهارات، رویانیان گفت: من از صحبت‌های فتح‌الله‌زاده تعجب می‌کنم. اگر معاملات ماشین رانت است، من صحبت‌های او را قبول دارم. در ضمن آقای فتح‌الله‌زاده با این سوادی که دارید من از شما تعجب می‌کنم. دولت چه زمانی از این ماشین‌ها داشته است؟ اگر توجه کرده باشید، دولت سمند دارد نه بنز.

 رویانیان با اشاره به اینکه دولت به استقلال بیشتر از پرسپولیس کمک کرده، گفت: آقای فتح‌الله‌زاده شما که تا دیروز بانک تات و بازار مبل را در اختیار داشتید اما ما از این اسپانسرها نداشتیم و فقط چند تا ماشین معامله می‌کنیم. باید بگویم که این ماشین‌ها در بنگاه‌های همه شهرستان‌ها هم وجود دارد. من با اعتبار خودم چند ماشین قسطی می‌خرم و خرید و فروش می‌کنم. اگر از این ماشین‌ها می‌خواهید می‌توانید در بنگاه‌ها بخرید!

کد خبر 174012
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز