همشهری آنلاین: معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران گفت: وظایف دفاتر خدمات الکترونیک به 50 سرویس افزایش می‌یابد و سعی داریم آنها را فرا منطقه‌ای کنیم.

به گزارش همشهری آنلاین، سید مناف هاشمی با بیان این مطلب گفت: هم اکنون بیش از ۳۰ سرویس از طریق دفا‌تر خدمات الکترونیک به شهروندان ارائه می‌شود که باید به ۵۰ سرویس افزایش یابد.

وی افزود: در حوزه شهرسازی اقدامات خوبی توسط دفا‌تر خدمات الکترونیک انجام می‌شود و با اجرای طرح تفصیلی موضوعات مربوط به این بخش نیز از طریق دفا‌تر صورت می‌گیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران تصریح کرد: همچنین در نظر داریم تا مباحث حوزه آتش نشانی، پسماند، سازمان پارک‌ها، حوزه مالی و اداری و نوسازی، درآمد و تسویه حساب‌ها نیز هرچه بیشتر از این طریق انجام شود.

هاشمی اظهار داشت: امیدواریم با رویکردی که دنبال می‌شود و با پیگری‌های انجام شده، تا پایان امسال همه سرویس‌هایی که امکان واگذاری دارند به این دفا‌تر واگذار و به غیر از حوزه شهرسازی سایر موضوعات شهرداری از طریق این دفا‌تر دنبال شود.

وی با اشاره به فرامنطقه‌ای شدن ارائه سرویس در دفا‌تر خدمات الکترونیک گفت: مقدمات کار برای فرامنطقه‌ای شدن وظایف در دفا‌تر خدمات الکترونیک فراهم شده که امیدواریم تا پایان سال این امر نیز محقق شود.

کد خبر 175840
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز