گروه ادب و هنر: اکبر عبدی، محمدرضا هنرمند و پرویز پرستویی چهره‌های خبرساز امسال سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌گو با همشهری از اتفاقات، خاطرات و انتظاراتشان گفتند.

اکبر عبدی در این گفتگو با تأیید دوباره انتقادات خود از بودجه پایین تئاتر نسبت به سینما و تلویزیون گفت: اگر هنوز هنرمندان درجه یک کشور به تئاتر می‌پردازند، به دلیل علاقه‌شان برای ارتباط مستقیم با تماشاچی است و همین مساله آنها را راضی می‌کند.

عبدی در باره پایان مشکل تئاتر ایران اظهار داشت: این را باید مسئولان تئاتر پاسخ دهند اما وضعیت حال حاضر تئاتر بسیار تأسف بار است. من فقط می‌توانم مردم را به تئاتر دعوت کنم تا با حضور خود از این هنر جذاب و زنده حمایت کنند.

محمدرضا هنرمند کارگردان تلویزیون که این روزها به خاطر سریال زیر تیغ برای بسیاری از خوانندگان و بینندگان نامی آشناست دلیل انتخاب خود را به عنوان چهره‌ خبرساز تلویزیون نتیجه زحمات کارگروه زیر تیغ می‌داند.

هنرمند، جمع‌کردن عوامل حرفه‌ای و صاحب‌نام را در این سریال چیز مهم و سختی نمی‌داند و در عین حال حضور چند جوان بااستعداد و توانا را در زیر تیغ موجب شگفتی خود می‌داند.

وی ادامه داد: من افتخار می‌کنم که در کشورم این چنین جوانهایی زندگی می‌کنند.

مشروح گفتگوی اکبر عبدی، محمدرضا هنرمند و پرویز پرستویی را در ویژه‌نامه نوروزی همشهری که چهارشنبه 23 اسفند منتشر می‌شود بخوانید.

کد خبر 17599

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز