نخستین جشنواره امنیت اجتماعی، رسانه، پلیس، همزمان با هفته بزرگداشت نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

به گزارش  ایسنا، پلیس و امنیت اجتماعی، نقش رسانه‌ها و امنیت اجتماعی، نقش دستگاه های آموزشی و امنیت اجتماعی، مشارکت عمومی و برقراری امنیت اجتماعی، پلیس مهربان، مقتدر و کارآمد و نقش رسانه در آگاهی بخشی و افزایش احساس امنیت از جمله محورهای موضوعی است که در نخستین جشنواره امنیت اجتماعی، رسانه، پلیس به مباحثه گذاشته می‌شود.

نیروی انتظامی تهران بزرگ ضمن دعوت از تمامی خبرنگاران، روزنامه نگاران، نویسندگان و سایر فعالان حوزه رسانه برای شرکت در این جشنواره، از آنها خواست تا آثار خود را در قالب خبر، گزارش یا یادداشت، تیتر، گفت وگو، نقد، یادداشت و یا سرمقاله، مقاله تخصصی و تحقیقی، عکس و گزارشات موضوعی و تولیدات رادیویی و تلویزیونی در قالب گزارش ویژه، تصاویر مستند خبری، حداکثر تا پنجم شهریور ماه سال جاری به دبیرخانه این جشنواره واقع در اتوبان شهید حقانی، جنب مترو میرداماد، انتهای پارک طالقانی، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ارسال کنند.

بر اساس ضوابط این جشنواره تنها آثاری مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرند که در فاصله زمانی یکم شهریور سال 84 تا یکم شهریورماه سال جاری در یکی از نشریات کشور به چاپ رسیده و یا در یکی از خبرگزاری‌ها، پایگاهها و شبکه‌های صدا و سیما انعکاس یافته باشد.

بر این اساس اگر اثری به‌طور مشترک و گروهی تهیه شده باشد، در صورت راهیابی به مرحله نهایی ، گروه پدید آورنده به عنوان برنده اعلام خواهد شد.

همچنین نیروی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: حداکثر آثار شرکت کنندگان سه اثر است و چنانچه آثار ارسال شده فاقد امضاء یا دارای نام مستعار باشد، تایید هویت پدید آورنده یا پدید آورندگان منوط به تایید رسمی مدیر مسوول یا مدیرعامل رسانه است.

بنا بر اعلام این نیرو، اصل یا تصویر فرم به ترتیب تحت عنوان «عنوان اثر»، «نام رسانه» و «تاریخ انتشار» باید ضمیمه اثر شود و هر فرم مخصوص ارسال تنها یک خبر است. 

شرکت کنندگان در بخش عکس جشنواره لازم است، علاووه بر ارسال نسخه چاپ ‌شده یا انعکاس یافته ،اصل عکس را در ابعاد 25*20 و 40*20 ارسال کنند.

گفتنی است بر اساس ضوابط این جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی باید به شکا vcd ویا vhs ارسال شود.

کد خبر 1786

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز