مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۱
۰ نفر

گروه شهری: نماینده مردم قم با اشاره به حساسیت‌های موجود درخصوص عبور مونوریل از مقابل حرم مطهر حضرت معصومه(س) تأکید کرد: برای عبور مونوریل از مقابل حرم حضرت معصومه(س)، نظرات مراجع، علما و تولیت آستانه مقدسه ملاک نهایی است.

احمد امیرآبادی، دبیر مجمع نمایندگان استان قم در بازدید از محل اجرای پروژه مونوریل افزود: اگر مراجع و علما و تولیت محترم مخالف عبور مونوریل از مقابل حرم مطهر باشند، ما نیز مخالفت خود را با اجرای این طرح اعلام خواهیم کرد. وی ادامه داد: یکی از راه‌های عبور مونوریل از مقابل حرم مطهر عبور از زیر سطح خیابان اراک است که این طرح هم می‌تواند توسط کارشناسان بررسی و اظهارنظر شود، در غیراین صورت اجرای مونوریل مانع توسعه ضلع غربی حرم مطهر در آینده می‌شود.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با هزینه‌های بسیاری که از بیت‌المال صرف این پروژه شده، در حال حاضر بحث توقف، صحبت درستی نیست و باید با همکاری تمامی عوامل استان مشکلات پیش رو حل شود. نماینده مردم قم از تمامی افراد اعم از مخالفین و موافقین مونوریل خواست تا از اظهارنظرهای سیاسی درباره این پروژه خودداری کنند و اجازه دهند تا کارشناسان مربوطه نسبت به بررسی راهکارهای موجود اقدام کنند.

کد خبر 180763
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز