دکتر حدادعادل، رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه‌ی رایزنی‌های خود با روسای مجالس کشورهای اسلامی پیرامون اوضاع لبنان، در گفت و گوی تلفنی با رییس مجلس الجزایر، آخرین تحولات منطقه و اجلاس فوق‌العاده روسای مجالس کشورهای اسلامی در دمشق را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

به گزارش ایسنا، حدادعادل در این گفت و گوی تلفنی با مخاطره‌آمیز خواندن اوضاع لبنان، اجلاس آتی روسای مجالس کشورهای اسلامی در سوریه را گام بسیار مهمی جهت مقابله با تجاوزات وحشیانه‌ رژیم اشغالگر قدس به سرزمین لبنان خواند.

وی با تقدیر از مواضع شجاعانه‌ی الجزایر در دفاع از مردم لبنان و فلسطین ابراز اطمینان کرد اجلاس دمشق آثار بسیار مثبتی در جهت حمایت از مردم مظلوم لبنان خواهد داشت.

عمار سعدانی، رییس مجلس الجزایر نیز در این گفت و گوی تلفنی تهاجم رژیم صهیونیستی به لبنان را تهاجم علیه اسلام و مسلمانان دانست و افزود: جهان اسلام اوضاع بسیار سختی را می‌گذراند و همکاری کشورهای اسلامی با یکدیگر برای مقابله با هجوم ددمنشانه‌ی اسراییل به لبنان ضروری است.

وی ابراز اطمینان کرد اجلاس آتی روسای مجالس کشورهای اسلامی تاثیر بسیاری در جلب نظر افکار عمومی جهان به جنایات اسراییل در لبنان و فلسطین خواهد داشت.

این دومین گفت و گوی تلفنی روسای مجالس ایران و الجزایر پیرامون اوضاع جاری لبنان و هجوم وحشیانه‌ رژیم صهیونیستی به مردم لبنان است.

بنا به دعوت سوریه، اوایل هفته‌ آینده اجلاس فوق‌العاده روسای مجالس کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی پیرامون محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به لبنان و اتخاذ راهکارهایی برای مقابله با آن در دمشق برگزار می‌شود.

کد خبر 1833

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز