همشهری آنلاین: پیکارهای هفته دوم بوندس‌لیگا با دیدار بایرن مونیخ و اشتوتگارت خاتمه یافت. اشتوتگارت نخستین گل این بازی را به ثمر رساند، اما در نهایت این مونیخی‌ها بودند که حریف خود را گلباران کرده و با شش گل به خانه فرستادند.

Bayern

ماینتس 0 - گرویتر فورت 1

هفته دوم بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۳۱ اوت / ۱۰ شهریور) با این دیدار آغاز شد. ماینتس از روزهای بازی در دسته دوم هم خاطره خوبی از فورت ندارد. خاطرات تلخ بار دیگر در ذهن هواداران این تیم زنده شد. شاگردان توماس توخل که فصل گذشته را با مشکلات فراوان و در نهایت در نیمه پایینی جدول به پایان بردند، هنوز فرم مطلوب را نیافته‌اند. ماینتس شامگاه جمعه مغلوب ضربه پای چپ فلیکس کلاوس، هافبک ۲۰ ساله گرویتر فورت شد.

هوفن‌هایم 0 - فرانکفورت 4

یکی از تیم‌های غافلگیرکننده‌ فصل جدید آینتراخت فرانکفورت است که در دومین بازی خود نیز پس از ۱۲ سال پیروز میدان را ترک کرد و حال پس از بایرن مونیخ در رده‌ دوم جدول قرار دارد. هوفن‌هایم که در روزهای اخیر از جام حذفی هم کنار رفته، در این دیدار دو اخراجی را هم به خود دید؛ صالحویچ در دقیقه ۷۰ و اشتفان شروک در دقیقه ۷۳، هر دو با کارت زرد دوم. مدافعین این تیم در دقیقه ۸۲ هم یک ضربه پنالتی تقدیم حریف کردند تا آلکس مایر دومین گل خود در این دیدار را هم به ثمر برساند.

نورنبرگ 1 - بوروسیا دورتموند 1

این دو تیم دومین دیدار فصل جدید را هم بدون شکست به پایان بردند. نورنبرگ تیم باهوش‌تر میدان در دیدار عصر شنبه (۱۱ شهریور) بود. شاگردان دیتر هکینگ ماشین حملات زهردار دورتموند را از کار انداختند و در دقیقه ۳۱ هم موفق به گلزنی شدند. شاگردان یورگن کلوپ در دقیقه ۴۰ گل خورده را جبران کردند. دورتموند در آغاز فصل گذشته هم چندان موفق نبود، با وجود این در نهایت دومین قهرمانی پیاپی را جشن گرفت.

وردربرمن 2 - هامبورگ 0

برمن تیم برتر شهرآورد شمال آلمان بود. آدلر، دروازه‌بان هامبورگ که در هفته نخست در برابر نورنبرگ هم بهترین بازیکن تیم خود بود، بسیاری از موقعیت‌های گلزنی برمن را بی‌اثر کرد. او در دقیقه ۴۲ یک ضربه پنالتی را نیز مهار کرد. آرون هانت برمنی که این ضربه را از دست داده بود، ۱۰ دقیقه بعد با اعتماد به نفس کامل پشت ضربه پنالتی دوم ایستاد و توپ را به همان زاویه قبلی زد. این بار آدلر تسلیم شد.

شالکه 3 - آگسبورگ 1

آگسبورگ دیدار دوم فصل را هم بدون امتیاز به پایان برد. این تیم در ابتدا ابتکار عمل را در خانه شالکه در دست داشت. فرصت‌سوزی‌های بازیکنان این تیم اما موقعیت گلزنی را برای حریف ایجاد کرد. شاگردان هوب استیونس هلندی یک گل در نیمه نخست و دو گل در نیمه دوم زدند. آگسبورگی‌ها هم ۱۱ دقیقه مانده به پایان بازی یکی از گل‌ها را جبران کردند. البته صحنه آهسته نشان داد که گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.

بایر لورکوزن 2 - فرایبورگ 0

لورکوزن هم از تیم‌های موفق هفته دوم بود. این تیم که فصل را با شکست دو بر یک در برابر فرانکفورت تازه صعودکرده به پایان برده بود، موفق شد میزبان دوم خود را از پیش رو بردارد. فرایبورگ، حریف لورکوزن در هفته دوم، در طول ۹۰ دقیقه حرفی برای گفتن نداشت. این تیم هفته اول هم در برابر ماینتس به تساوی یک بر یک رسیده بود.

فورتونا دوسلدورف 0- بوروسیا مونشن‌گلادباخ 0

فورتونا پس از ۱۵ سال به دسته برتر فوتبال آلمان راه یافته است. این تیم شامگاه شنبه حریف بوروسیا مونشن‌گلادباخ، شگفتی‌آفرین فصل پیشین بود. در نیمه نخست گلادباخ ابتکار عمل را در دست داشت. شاگردان لوسیان فاوره در نیمه دوم اما از فشار خود کاستند. شاگردان نوربرت مایر هم علاقه‌ای به بازی روبه جلو نشان نمی‌دادند. دیدار بی‌هیجان دو تیم در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

وولفسبورگ 0 - هانوفر 4

به گزارش دویچه‌وله، در نخستین دیدار بعدازظهر یکشنبه هفته دوم بوندس‌لیگا، تیم هانوفر میزبان خود وولفسبورگ را ۴ بر 0 در هم کوبید. هانوفر با این پیروزی سه امتیاز مهم کسب کرد و جای خود در مکان سوم جدول را مستحکم ساخت.


بایرن مونیخ 6 - اشتوتگارت 1

هفته‌ دوم رقابت‌های بوندس‌لیگا با پیکار بایرن مونیخ و اشتوتگارت خاتمه یافت. مونیخی‌ها با ارائه‌ بازی‌ای تماشایی اشتوتگارت را ۶ بر 1 گلباران کردند و بار دیگر صدرنشین شدند.

 

کد خبر 183311
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز