مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۰ با اشاره به پیشرفت روند اجرایی طرح توسعه اطراف آستان حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از توسعه صحن مصلی این حرم شریف خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، ابراهیم بابازاده با اشاره به این خبر گفت: به منظور رفاه حال نمازگزاران و زائرین، صحن مصلی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) واقع در ضلع شرقی این حرم شریف توسعه می‌یابد.

بابازاده با اشاره به اینکه توسعه صحن مصلی بر اساس توافقات با امام جمعه شهرری و تولیت آستان حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در دستور کار این منطقه قرار گرفته است اظهار داشت: ‌احداث صحن آیت اله کاشانی در ضلع غربی، مسقف نمودن ضلع شرقی با سازه‌های ثابت، توسعه مصلی و تملک املاک معارض ضلع شمال حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از جمله اقدامات شهرداری تهران در راستای پیشرفت روند اجرایی طرح توسعه آستان حرم حضرت عبدالعظیم (ع) است.

وی در ادامه پروژه احداث صحن آیت اله کاشانی را یک پروژه ملی برشمرد و تصریح کرد: این پروژه در مساحتی حدود ۳۵۰۰ مترمربع در ضلع غرب حرم در حال احداث است و تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۰ با اشاره به اینکه شهرری سومین شهر زیارتی کشور است افزود: طرح توسعه اطراف آستان حرم حضرت عبدالعظیم (ع) به دلیل حضور چشمگیر زائرین در این شهر مذهبی در دستور کار قرار گرفت که با اجرایی شدن آن امکانات رفاهی و خدماتی بسیاری در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

کد خبر 184576
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز