همشهری آنلاین: نمایشگاه گروهی «پیش‌تنیدگی» با آثاری از 5 نقاش زن، این هفته در گالری ماه افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه مجموعه‌ای است به نمایشگاه گردانیِ وحید شریفیان از نقاشی‌های 5 هنرمند زن جوان که بدون اینکه مستقیماً و با تکیه بر کلیشه‌های مرسوم سیاست و فمینیسم، دردهای اجتماعی را بازنمائی کنند، نقاشی می‌کنند و پیش از حرف، نقاشی را در کارشان می‌بینیم.

اضطراب اما در فحوای کار همه این 5 هنرمند به خوبی قابل مشاهده است».

این نمایشگاه شامل آثار هنرمندانی چون آرشین اکشته، ثریا شرقی، سیمین جلیلیان،‌ مریم حسینی، و یاسمن صفا است.

آرشین اکشته، کارشناس روانشناسی بالینی،‌ کارشناسی نقاشی و کارشناسی ارشد تصویرسازی دارد و تاکنون یک نمایشگاه انفرادی در گالری سبک داشته و در نمایشگاه‌های گروهی در گالری برگ،‌ کافه گالری تماشاخانه ایرانشهر و گالری ممیز، گالری دی و یک نمایشگاه گروهی نقاشی در فلورانس حضور داشته است.

ثریا شرقی نیز کارشناسی نقاشی دارد و در سه نمایشگاه گروهی در اصفهان و گالری آران شرکت داشته و در پرفورمنس یاقوت سرخ نیز همکاری کرده است.

سیمین جلیلیان نیز لیسانس نقاشی و مریم حسینی کارشناسی گرافیک دانشگاه سوره دارد.

یاسمن صفا هم سابقه حضور در نمایشگاه‌های آتبین، محسن، آران و هما را در کارنامه خود دارد و کارشناسی نقاشی‌اش را از دانشگاه سوره دریافت کرده است.

این نمایشگاه روز جمعه 28 مهرماه ساعت 16 تا 21 در گالری ماه افتتاح می‌شود و علاقمندان می‌توانند تا 9 آبان ماه روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 11 تا 19 و سایر روزها به غیر از یکشنبه‌ها از ساعت 15 تا 19 از این آثار دیدن کنند.

 

کد خبر 187883

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز