به گزارش همشهری آنلاین، سید مجتبی طبقی با بیان این مطلب گفت: پیش از این دفاتر خدمات الکترونیک به صورت منطقهای پاسخگوی درخواستهای شهروندان بودند و هر شهروندی برای پیگیری پرونده خود باید به دفاتر موجود در منطقه خود مراجعه میکرد.
وی افزود: چندی پیش با اقداماتی که صورت گرفت در دفاتر خدمات الکترونیک این ظرفیت ایجاد شد تا استعلامها و پایان کارهای آپارتمانی به صورت فرامنطقهای انجام شود که این کار با استقبال شهروندان روبرو شد.
مدیر کل تدوین ضوابط، نظارت و صدورپروانه شهرداری تهران در ادامه اظهار کرد: در همین راستا با اقداماتی که انجام شد از شش آبان ماه به مناسبت عید قربان همه وظایف در حوزه شهرسازی و معماری به صورت فرامنطقهای در دفاتر خدمات الکترونیک انجام میشود.
طبقی گفت: این خدمات در حوزه صدور پروانههای ساختمانی و گواهیها و همه خدماتی خواهد بود که شهروندان در حوزه شهرسازی و معماری به دفاترخدمات الکترونیک مراجعه میکنند.
به گفته وی مالکان ساختمانها برای پیگیری روند پرونده خود و یا هر موضوع دیگری در این حوزه میتوانند به هر یک از دفاتر خدمات الکترونیک در سطح شهر تهران مراجعه کنند.