همشهری آنلاین: تیم ملی هاکی سالنی کشورمان با شکست ازبکستان، مالزی، چین تایپه و تایلند الف راهی فینال مسابقات شد.

هاکی سالنی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هاکی، در ادامه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا عصر روز پنجشنبه (2 آذر) ملی‌پوشان ایران در مقابل ازبکستان قرار گرفتند و توانستند با نتیجه 10 بر 1 این تیم را از پیش روی بردارند. در دیگر بازی‌های این روز تیم‌های تایلند "الف"، مالزی و چین تایپه موفق به شکست رقبای خود شدند.


روز جمعه (3 آذر) و در چهارمین روز برگزاری بازی‌ها، تیم ملی کشورمان موفق شد با نتیجه سنگین 14 بر1 تیم ملی مالزی را مغلوب خود سازد. در دیگر بازی این روز هم قزاقستان و چین تایپه با نتیجه مساوی 1 بر1 به کار خود پایان دادند.

روز شنبه (4 آذر) نیز تیم ملی کشورمان موفق شد تیم چین تایپه را با نتیجه پرگل 20 بر 1 شکست دهد و هم‌چنین در بازی عصر 13 بر 0 تیم تایلند "الف"، میزبان رقابت‌ها را مغلوب خود ساخت و راهی فینال این مسابقات شد.

در دیگر بازی‌های شنبه تیم‌های ازبکستان و قزاقستان نیز موفق به شکست حریفان خود شدند.

بدین ترتیب تیم ملی کشورمان با کسب 18 امتیاز و ثبت 96 گل زده در مکان نخست جای گرفت. همچنین تیم‌های ملی ازبکستان با کسب 12 امتیاز، تایلند "الف" 10 امتیاز و مالزی 9 امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم تا چهارم جدول رده‌بندی جای گرفتند. تیم‌های چین تایپه، قزاقستان و تایلند "ب" به ترتیب پنجم تا هفتم شدند.

گفتنی است تیم ملی کشورمان موفق شده است سه دوره پیاپی عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

 

کد خبر 192338
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز