همشهری آنلاین: فولاد خوزستان توانست در یک بازی زیبا مقابل تیم صدر نشین جدول، استقلال را در خانه‌اش شکست دهد.

استقلال فولاد

به گزارش همشهری آنلاین، استقلال تهران که در آخرین بازی هفته، سپاهان را در یک امتیازی خود می‌دید برای پیروزی مقابل فولاد خوزستان پا به ورزشگاه آزادی گذاشته بود. اما شاگردان قلعه‌نویی با تیمی پرطراوت و دونده روبرو شدند که خوب پاس می‌داد، زیبا حمله می‌کرد و بازیکنان جوانشان پر انگیزه بودند.

این رویارویی اگر چه در نیمه اول چندان هیجان انگیز نبود اما با آغاز نیمه دوم و سرمای پاییزی، دو تیم بازی گرمی را به نمایش گذاشتند. فولادی‌ها که تا آن زمان دو موقعیت خطرناک خلق کرده بودند، توانستند در دقیقه 62 با ضربه سر زیبای عبدالله کرمی، مدافع پیش تاخته خود به گل برسند اما این برتری دوامی نداشت و یک دقیقه بعد خطای پنالتی روی بازیکن آبی‌پوش را جواد نکونام به گل تساوی تبدیل کرد.

در ادامه بازی بار دیگر  فولاد خوزستان توسط آرش افشین به گل برتری رسید. افشین که از بازیکنان برتر این میدان بود توانست با حرکت رو به جلوی خود و جاگذاشتن مدافعان، مهدی رحمتی را که شب خوش درخششی داشت ناکام کند و گل دوم تیم‌اش را به ثمر برساند ولی هیجان بازی آنجا اوج گرفت که دو دقیقه بعد یعنی در دقیقه 74 بازی آرش برهانی با یک حرکت زیبا و برش دادن به خط عرضی حرکت‌اش شوتی تماشایی را روانه دروازه سرخ‌پوشان خوزستانی کند که این توپ نیز به قعر دروازه نشست.

این گل دو تیم را در نتیجه به تساوی رساند اما فولادی‌ها پا پس نکشیدند تا اینکه در دقیقه 87 مهرداد جماعتی که باعث خلق پنالتی یبرای استقلال شده بود جبران اشتباه کرد و با ربودن توپ از مقابل دفاع استقلال گل برتری تیم‌اش را به ثمر رساند.

به این ترتیب استقلال صدر نشین 31 امتیازی برای ثبت این برتری در نیم فصل اول باید منتظر هفته آینده و آخرین بازی نیم فصل بماند.

کد خبر 192691
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز