همشهری آنلاین: در پایان یازده دور برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان، میترا حجازی‌پور، استاد بین‌المللی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

M.Hejazipoor

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، در این دوره از مسابقات که در شهر زنجان برگزار شد، 24 نفر از شطرنج‌بازان برتر کشور حضور یافته و به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در دور پایانی رقابت‌های شطرنج قهرمانی بانوان کشور که به میزبانی زنجان برگزار شد، استاد بین‌المللی بانوان، میترا حجازی‌پور برابر ساره تاجیک به پیروزی دست یافت و جمع امتیازات خود را به 9 رساند و مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

پس از وی، دیگر استاد بین‌المللی بانوان کشورمان، شایسته قادرپور با کسب یک تساوی برابر نیوشا افشار 8.5 امتیازی شد و با احتساب پوئن‌شکنی بهتر در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت و عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

شایسته قادرپور در صورتی که در این دیدار به برتری دست می‌یافت با توجه به پوئن شکنی بهتر، مقام قهرمانی را از آن خود می کرد.

از سوی دیگر استاد بین‌المللی بانوان، غزل حکیمی‌فرد که تا پایان دور نهم در صدر جدول قرار داشت با غلبه بر خاطره عزیزی 8.5 امتیازی شد و در مکان سوم قرار گرفت.

استاد بین‌المللی بانوان، سارا سادات خادم‌الشریعه نیز با غلبه بر نازنین مبرهنی 7.5 امتیازی شد و با توجه به شکست استاد بزرگ بانوان، آتوسا پورکاشیان برابر هما علوی، جایگاه چهارم را از آن خود کرد و آتوسا پورکاشیان نیز با 7 امتیاز در مکان پنجم قرار گرفت. به این ترتیب پرونده رقابت‌های شطرنج قهرمانی بانوان کشور در سال 91 بسته شد.

 

کد خبر 194037
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز